Knuthenborg og ridset bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.387 visninger
25 svar
16 synes godt om
8. juni 2013

Billemyre

Hejsa!

Herhjemme har vi snakket lidt om en weekendtur "sydpå" med Bed & Breakfast og en dag i Knuthenborg Safaripark..

Men nu er manden begyndt at pippe om risikoen for ridser i bilen, hvis dyrene kommer tæt på..
Jeg synes personligt lidt det er noget pjat, men nu spørger jeg jer:
Er der nogen herinde der har været på tur i egen bil i parken, og har fået ødelagt noget? Vinduesviskere, sidespejle, ridset lakken osv.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

chael

Nej aldrig.

Og det er jo en af riskoerne ved at leve, og have nogen ting, de kan gå i stykker, men det er blot ting

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

Nej aldrig.

Og det er jo en af riskoerne ved at leve, og have nogen ting, de kan gå i stykker, men det er blot ting

Ja, det mener jeg også...
Skal bare lige have overtalt ham herhjemme

Og tak

Anmeld

8. juni 2013

Victoria2013

Har været der adskillige gange og har aldrig oplevet at dyrene har ødelagt noget på bilerne

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

Kia2013 skriver:

Har været der adskillige gange og har aldrig oplevet at dyrene har ødelagt noget på bilerne

Takker

Anmeld

8. juni 2013

C-Dog

Neeej men har mødt æsler der slikkede på bilruderne. Til stor morskab for ungerne

Anmeld

8. juni 2013

mth1987

Altså vi blev angrebet af ponyer en gang vi var der hvor de sku smage på bilen indvendig og så var der en der blev ramt af vores sidespejl (hesten var selv skyld i det) 

men har været der mange gange og er altså kun hestene der kommer så tæt på og der kan man bare lade være med at stoppe op så han kan roligt tage sin elskede bil med i knuthenborg uden der kommer skader på

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

altså jeg tror ærligt der er større risiko for at han selv beskadiger noget ved påkørelse af kantsten .. eller at en anden rammer jeres bil ved parkering

Anmeld

8. juni 2013

MortilElias2010

Billemyre skriver:

Hejsa!

Herhjemme har vi snakket lidt om en weekendtur "sydpå" med Bed & Breakfast og en dag i Knuthenborg Safaripark..

Men nu er manden begyndt at pippe om risikoen for ridser i bilen, hvis dyrene kommer tæt på..
Er der nogen herinde der har været på tur i egen bil i parken, og har fået ødelagt noget? Vinduesviskere, sidespejle, ridset lakken osv.?

Ha ha ha så burde din mand jo aldrig nogensinde turde køre en tur i sin bil  

Og svaret på spørgsmålet: Nej! Ikke det der ligner det mindste, he he he hvor er han lidt sjov-pyller 

Anmeld

8. juni 2013

Babydrøm

Billemyre skriver:

Hejsa!

Nej det har jeg aldrig oplevet. Dyrene er jo også vant til det Tror risikoen er større for at man selv laver en ridse mm. 

Håber I kommer afsted og får en skøn tur  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.