Er dette tøj, for koldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

NinaNymannMadsen

har en datter fra start oktober 2011 og jeg ville give strømpebukser og en kort ærmet body inden under men kun hvis i skal ud. hvis i er der hjemme og den var til at sove i ville jeg bare give strømper på fødderne og så under dynen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

bøllen

Mama1304 skriver:

Super, der var lige en oktober mor 

Det er rigtig, og vi har også en voksi vi regner med at bruge. 

Vi har også brugt voksi posen, fantastisk .. Skønt bare at kunne putte baby i posen kun med trøje og en hue

Anmeld

8. juni 2013

Clisolka

Mama1304 skriver:

Go'morgen Mødre 

Jeg har set denne dragt, inde i Magasin og er fuldstændig vild med den 

Mit spg. er så, om den er for kold til en oktober (termin d.27.10) baby? Der er nemlig et fint hulmønster i. Den er lavet af uld og silke.

Skal barnet have en kort eller langærmet body under, hvad vil i mene? Og skal der fx strømperbukser under også? Og skal dette være i uld også?

Er lidt i tvivl, da det er mit første efterår/vinter barn (Min søn er fra April)

Oktober-mor her 

Jeg ville have proppet Isabella i en kortærmet body, og det var det - hun er et meget varmt barn. Dog i mere hvis i skal ud 

Anmeld

8. juni 2013

Maja88

Mama1304 skriver:

Go'morgen Mødre 

Mit spg. er så, om den er for kold til en oktober (termin d.27.10) baby? Der er nemlig et fint hulmønster i. Den er lavet af uld og silke.

Skal barnet have en kort eller langærmet body under, hvad vil i mene? Og skal der fx strømperbukser under også? Og skal dette være i uld også?

Er lidt i tvivl, da det er mit første efterår/vinter barn (Min søn er fra April)

den er altså bare fin.... hvad stod den til

Anmeld

8. juni 2013

L&V

Mama1304 skriver:

Go'morgen Mødre 

Om der ska det ene eller andet under kommer jo an på om vi får et varmt efterår og om hvor varmt et barn man har men selve dragten er jo super fin.. Det ka altid tilpasses årstiden

Anmeld

8. juni 2013

Mama1304

Dragten koster 279kr, så kan man købe en hjelmhue med samme mønster til 79kr. Man kan også få den i kort/langærmede body, bukser og så i natur farve 

Tror en kortærmede bomuld body er nok, og så evt strømpbukser under  Og ja så evt en cardigan over, alt efter vejret osv.

Tak for alle jeres svar 

Anmeld

8. juni 2013

Merii

Hej søde jeg vil mene at den er vil være kold, for som du ved har jeg Noah fra november men kommer nok også an på om hun er en varm pige.Men ellers meget fin

Anmeld

8. juni 2013

Mama1304

Merii skriver:

Hej søde jeg vil mene at den er vil være kold, for som du ved har jeg Noah fra november men kommer nok også an på om hun er en varm pige.Men ellers meget fin

Hejsa søde.

Var ude at kigge på den idag, og tror den vil være fin hvis hun får en kortærmede body under, og så evt strømpbukser og cardigan   Men tak alligevel 

Anmeld

8. juni 2013

modesty

Go'morgen Mødre 

Min dreng ville bruge den med strømper og uden noget under. Han har aldrig brugt to lag (han er også fra oktober).

Den er fin. 

Anmeld

8. juni 2013

Muffinmus

Som indedragt kan den jo bruges alene med et par sokker, mange babyer ligger jo med dyne på næsten hele tiden fordi det giver dem tryghed, også når man ammer dem. Så man skal ikke klæde dem alt for varmt på indenfor, skal den bruges udenfor så skal der cardigan af F.eks ryk strik eller flere eller lign ud over og et par ligger og hue.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.