jeg fatter ik min x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

C-Dog

Jeg kan godt forstå du overhovedet ikke kan holde tanken ud om fremmed der passer dit barn. Men det er jo ikke noget man tar skade af, de vil komme til at møde mange fremmede, dagplejer, pædagoger, lærere, venner af familien og andre børns forældre. Og det tar de ikke skade af. Du kan ikke rigtig blande dig i hvad far gør, selv om han lyder til at have et ret overfladisk kærlighedsliv, gør han det jo ikke i ond tro mod børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

hjælp mig tøser, jeg har virkelig brug for nogen råd her

min X er ved at blive et maridt!!!

vi har ikke været sammen i 8 måneder, og på de 8 måneder har han haft 4 forskellige kærester,
i sidste måned havde han vores yngste på besøg da han skulle holde hans 1 års fødseldag og der var hans 3 kæreste der, og hendes 2 børn!

det er fint nok , og jeg er ligeglad , men nu syntes jeg han strammer den
jeg sagde sidste gang da han slog op med sin (kæreste) at han altså skulle slappe lidt af med at præcentere vores børn for fremmede kvinder hele tiden, for de er altså kun 1 og 3 år og forstår jo ik en ny dame der pludselig er sammen med far hver gang, nej nej siger han og lover at slappe af
NU har jeg så fundet ud af at han har fået en ny kæreste og hun har BIB F BIB BIBIBIBIB ARGGG passet min søn i 6 timer ALENE fordi han var ude og høre musik!! og min søn har kun mødt hende 1 gang før!!!
helt ærligt er det mig den er gal med ???

jeg kan blive så arrig!!

han har været sammen med hende i 3 uger og nu skal de pludselig flytte sammen og bla bla og hun har også en søn på 3 år , stakkels knægt dog

min dreng er lidt sensitiv og kan virkelig mærke at det rammer ham alt det blanding

hvad skal jeg gøre????? jeg er virkelig så ked af det og skuffet over hans far bare skider på det nærmest
godt være han er stolt og vil vise ungerne frem, men helt ærligt!

hej

du kan jo ikke rigtig bestemme hvordan han gør det hos ham, selvfølgelig kan du blive sur over det, men de er 1 og 3, de vil sku ikke huske de kvinder.. jeg tror at den måde han er på, er hans måde at areagere på jeres brud. vi gør det jo på forskellige måder. hans passer bare ikke lige på dig.
jeg vil så sige at jeg passede min nevø i tre dage efter at have mødt ham 2gange og han var syg. og det var fordi at hans mor stolede på mig, og det gør din eks jo nok også med sin kæreste. man kan altså godt lære folk at kende efter bare en gang, det var vel mere end en time at han mødte hende?
jeg siger ikke at den måde han lever på, er en måde jeg ville acceptere, men du skal også passe på at du ikke smider benzin på bålet og bliver uvenner med ham, hvis børnene ikke lider overlast.
børn møder så mange nye/fremmede mennesker i deres liv, og det er ikke noget vi kan undgå. nu ved jeg jo ikke hvordan dine børn har det med fremmede, men kæresten var jo ikke en fremmede, når man har mødt og præsenteret sig for hinanden er man ikke fremmede mere.
det med at de flytter sammen, man kan altså godt flytte sammen med 3uger, hvis man er 120% sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.