jeg fatter ik min x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
11 svar
7 synes godt om
7. juni 2013

Anonym trådstarter

hjælp mig tøser, jeg har virkelig brug for nogen råd her

min X er ved at blive et maridt!!!

vi har ikke været sammen i 8 måneder, og på de 8 måneder har han haft 4 forskellige kærester,
i sidste måned havde han vores yngste på besøg da han skulle holde hans 1 års fødseldag og der var hans 3 kæreste der, og hendes 2 børn!

det er fint nok , og jeg er ligeglad , men nu syntes jeg han strammer den
jeg sagde sidste gang da han slog op med sin (kæreste) at han altså skulle slappe lidt af med at præcentere vores børn for fremmede kvinder hele tiden, for de er altså kun 1 og 3 år og forstår jo ik en ny dame der pludselig er sammen med far hver gang, nej nej siger han og lover at slappe af
NU har jeg så fundet ud af at han har fået en ny kæreste og hun har BIB F BIB BIBIBIBIB ARGGG passet min søn i 6 timer ALENE fordi han var ude og høre musik!! og min søn har kun mødt hende 1 gang før!!!
helt ærligt er det mig den er gal med ???

jeg kan blive så arrig!!

han har været sammen med hende i 3 uger og nu skal de pludselig flytte sammen og bla bla og hun har også en søn på 3 år , stakkels knægt dog

min dreng er lidt sensitiv og kan virkelig mærke at det rammer ham alt det blanding

hvad skal jeg gøre????? jeg er virkelig så ked af det og skuffet over hans far bare skider på det nærmest
godt være han er stolt og vil vise ungerne frem, men helt ærligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Anonym trådstarter

54 sete men ingen der vil sige noget

Anmeld

7. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

vi har ikke været sammen i 8 måneder, og på de 8 måneder har han haft 4 forskellige kærester,
i sidste måned havde han vores yngste på besøg da han skulle holde hans 1 års fødseldag og der var hans 3 kæreste der, og hendes 2 børn!

jeg sagde sidste gang da han slog op med sin (kæreste) at han altså skulle slappe lidt af med at præcentere vores børn for fremmede kvinder hele tiden, for de er altså kun 1 og 3 år og forstår jo ik en ny dame der pludselig er sammen med far hver gang, nej nej siger han og lover at slappe af
NU har jeg så fundet ud af at han har fået en ny kæreste og hun har BIB F BIB BIBIBIBIB ARGGG passet min søn i 6 timer ALENE fordi han var ude og høre musik!! og min søn har kun mødt hende 1 gang før!!!

jeg kan blive så arrig!!

han har været sammen med hende i 3 uger og nu skal de pludselig flytte sammen og bla bla og hun har også en søn på 3 år , stakkels knægt dog

min dreng er lidt sensitiv og kan virkelig mærke at det rammer ham alt det blanding

hvad skal jeg gøre????? jeg er virkelig så ked af det og skuffet over hans far bare skider på det nærmest

Hvis din dreng ikke lider last, hvad er så problemet?

Anmeld

7. juni 2013

mpr

jeg kan blive så arrig!!

Nu tænker jeg lidt.. Ved jeres fælles børn også at det er fars nye kæreste eller bliver det ikke fortalt til børnene? Og undlader de at vise de er kærester foran børnene? 

For hvis det ikke er tilfældet så tænker jeg du skal trække vejret og tænke på det som at det kunne være venner han havde på besøg.. Det kan godt være du kigger på det på den måde du gør lige præcis fordi du ved det er en kæreste

Håber inderligt at han ikke fortæller børnene at det er hans kæreste for så forstår jeg udemærket at de bliver rundt på gulvet Men kan desværre ikke sige så meget andet end at hvis det er tilfældet at han gør det sidste nævnte så ville jeg måske tage endnu en snak med ham hvis jeg var dig Desværre kan du ikke rigtig gøre hverken til eller fra for hvem far er sammen med når børnene er der.. 

Og det med de 6 timer.. Hvis knægten ikke kender hende kunne hun lige så godt fremstå som en barnepige hvis han ikke ved andet ?

Håber du finder en løsning 

Anmeld

7. juni 2013

Monski

Flodkilling skriver:

Hvis din dreng ikke lider last, hvad er så problemet?

Der står da at hun kan mærke det på hendes søn?

Anmeld

7. juni 2013

gonefishing

Monski skriver:

Der står da at hun kan mærke det på hendes søn?

Jeg synes nu at der er foreskel på om man mener man kan mærke noget, og så tydelige tegn.
Jeg synes ikke at man kan diktere hvem ens eks ser, og selvfølgelig hvis der stod at drengen var grædefærdig og aret på sjælen efter at være blevet passet af en eks' s kæreste, så kunne jeg godt se problemet.

Jeg synes i dag at man er lidt for sippet i nogen situationer. Da jeg var barn blev jeg da også passet af fremmede af familiens venner, hvis min far var i udlandet og min mor sad i kø på vej hjem.

Børn har brug for folk omkring dem og forældre der kan rumme hinanden og deres forskelligheder, og så længe drengen ikke lider last så kan jeg bare ikke se problemet.

Anmeld

9. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan sagtens forstå at du er bekymret.

Medmindre de eks har kendt sin nuværende kæreste på forhånd er hun jo praktisk talt en fremmed for både din kæreste og dit barn. Jeg ville ikke lade en fremmed passe mit barn. Men jeg er så også typen der ikke gør brug af fremmede barnepiger.

Du kan naturligivis intet gøre. Hvad din ekskæreste vælger at gøre er hans sag, men jeg synes da godt nok det er synd hvis din søn bliver glad for hende og hun så flytter. Det er endnu mere synd for hendes dreng, hvis de flytter ind og skal flytte ud igen.

3 uger er godt nok tidligt at flytte sammen. Især når der er børn indblandet.

Anmeld

9. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg kan blive så arrig!!

jeg var også blevet biiiiiib sur. det er du i din fulde ret til. børn skal kun passes af folk de er trygge ved medmindre det er en kortvarig absolut nødsituation hvis du spørger mig . håber der kan bankes lidt fornuft ind i ham

Anmeld

9. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er jeg sammen med farmand, men skriver alligevel Min holdning til det her. Prøver altid så vidt mulig at være objektiv. Normalt skriver jeg også at man ikke skal blande sig i hvem far er sammen med når han har samvær, men prøvede at sætte mig ind i din situation. Jeg var sku nok også blevet sur. 

en ting er de skiftende kærester(som forhåbentligt bliver præsenteret som venner) men at blive passet af en fuldstændig fremmed er bare ikke i orden, med mindre man ikke havde andre muligheder. Ved du hvorfor han fik ham passet? 

Anmeld

9. juni 2013

Kildebakken

Jeg tænker at hvis børnene primært er hos dig i trykke rammer så kan det ikke gøre uoprettelig skade at far har skiftende kvinder i sit liv. Når det så er sagt lyder det lidt løst i koderne og uden indsigt i små børns behov. Man kan blive bange for at der er flere basale behov han konsekvent overser fordi han ikke hænger rigtig sammen følelsesmæssigt. Det ved du bedst. 

Det kan også være at han har en desperat periode, som vil gå over når han er kommet sig over jeres brud. Du har jo valgt ham som far til dine børn af en grund og i forhold til dine børn må du fokusere på de gode sider han har. Det kan ødelægge mindst lige så meget for børnene hvis der er åbenlyst splid mellem deres forældre hele tiden.

Hvis det er det første, så skal du måske begynde at spekulere i, en ny samværsordning. Er det det sidste, må du bide tænderne sammen. 

KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.