Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

Waaaw det lyder voldsomt!
Normalt er jeg ikke typen der blander mig i mine naboers problemer, men ved jeg, at vold er en del af problemerne, ja så blander jeg mig altså alligevel. Og ja måske er det bare hende kvinden som er hormonel, og at hun er skide urimelig, men det er ikke en grund til at lukke øjnene for det. Det kunne jo også være manden ikke var rigtig klog? Det kunne være mange ting.. Men syntes da at du skal kontakte nogen der kan hjælpe på en eller anden måde? Du kan vel altid vælge at være anonym så de ikke ved det er dig?

Det ved jeg ikke om man kan.. Men jeg kan jo bare lade være med at sige hvem jeg er og ringe med hemligt nummer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Altså nu har jeg ikke set dem eller kender dem ikke men at indberette dem til kommunen bare fordi de skændes og råber og skriger af hinanden er at overdrive synes jeg
Drikker hun tit øl?? Hvis hun gør vil jeg holde et ekstra øje på dem for ingen børn skal vokse op hos en alkoholiker!! Men hvis det kun var en engangsforestilling ville jeg ikke tage det så ilde op. Selvfølgelig er det ikke iorden at drikke når man er gravid men hvis hun kun gjorde det den ene gang er der ingen alarmklokker hos mig.
Men hold øje med dem.

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Altså nu har jeg ikke set dem eller kender dem ikke men at indberette dem til kommunen bare fordi de skændes og råber og skriger af hinanden er at overdrive synes jeg
Drikker hun tit øl?? Hvis hun gør vil jeg holde et ekstra øje på dem for ingen børn skal vokse op hos en alkoholiker!! Men hvis det kun var en engangsforestilling ville jeg ikke tage det så ilde op. Selvfølgelig er det ikke iorden at drikke når man er gravid men hvis hun kun gjorde det den ene gang er der ingen alarmklokker hos mig.
Men hold øje med dem.

Men de skændtes jo ikke bare, de sloges.. Hun råbte "AAAAAAV" og man kunne høre vild turmult derinde fra, jeg stod ude og røg og derfor hørte jeg ikke hvad der skete mens jeg løb igennem lejligeheden for at komme hen til dem.. Da jeg så kommer derhen råber hun "Du skal fandeme ikke slå mig, jeg er gravid!" Hvor han så også skriger at hun skal sku heller ikke slå ham, osv.

De er lige flyttet ind, så jeg kender ikke så meget til dem, men jeg kender til gengæld til de mennesker de hænger ud sammen med og de er alle sammen alkoholigere og de virker altså også rigtig meget som de "typer" er selv opvokset i et alkoholhjem så derfor kender jeg tydeligt den slags type mennesker...

Anmeld

7. juni 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke om man kan.. Men jeg kan jo bare lade være med at sige hvem jeg er og ringe med hemligt nummer

Du kan vælge at være anonym. Man behøver ikke ringe med hemmeligt nummer osv.. Du siger bare du gerne vil være anonym, og så vil du forblive det..

Anmeld

8. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

.

Men de skændtes jo ikke bare, de sloges.. Hun råbte "AAAAAAV" og man kunne høre vild turmult derinde fra, jeg stod ude og røg og derfor hørte jeg ikke hvad der skete mens jeg løb igennem lejligeheden for at komme hen til dem.. Da jeg så kommer derhen råber hun "Du skal fandeme ikke slå mig, jeg er gravid!" Hvor han så også skriger at hun skal sku heller ikke slå ham, osv.

De er lige flyttet ind, så jeg kender ikke så meget til dem, men jeg kender til gengæld til de mennesker de hænger ud sammen med og de er alle sammen alkoholigere og de virker altså også rigtig meget som de "typer" er selv opvokset i et alkoholhjem så derfor kender jeg tydeligt den slags type mennesker...

Ok. Ja, så er det noget andet. Så er der jo fare for at det kommende barn også bliver slået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.