Omsorgsgiver skriver:
Altså nu har jeg ikke set dem eller kender dem ikke men at indberette dem til kommunen bare fordi de skændes og råber og skriger af hinanden er at overdrive synes jeg 
Drikker hun tit øl?? Hvis hun gør vil jeg holde et ekstra øje på dem for ingen børn skal vokse op hos en alkoholiker!! Men hvis det kun var en engangsforestilling ville jeg ikke tage det så ilde op. Selvfølgelig er det ikke iorden at drikke når man er gravid men hvis hun kun gjorde det den ene gang er der ingen alarmklokker hos mig.
Men hold øje med dem.
Men de skændtes jo ikke bare, de sloges.. Hun råbte "AAAAAAV" og man kunne høre vild turmult derinde fra, jeg stod ude og røg og derfor hørte jeg ikke hvad der skete mens jeg løb igennem lejligeheden for at komme hen til dem.. Da jeg så kommer derhen råber hun "Du skal fandeme ikke slå mig, jeg er gravid!" Hvor han så også skriger at hun skal sku heller ikke slå ham, osv.
De er lige flyttet ind, så jeg kender ikke så meget til dem, men jeg kender til gengæld til de mennesker de hænger ud sammen med og de er alle sammen alkoholigere og de virker altså også rigtig meget som de "typer" er selv opvokset i et alkoholhjem så derfor kender jeg tydeligt den slags type mennesker...
Anmeld