Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
14 svar
6 synes godt om
7. juni 2013

Anonym trådstarter

Hvis din nabo fortæller dig at hun er gravid i 8. uge, sidder og drikker øl og at du så i går hørte hende og hendes kæreste være oppe at slås, fordi hun skriger og råber "Du skal fandeme ikke slå mig, jeg er gravid!!" Jeg løb straks derover for at stoppe det, men da jeg kom der over stod de bare og råbte og skreg af hinanden, så jeg ville ikke blande mig. Hvad ville du gøre i den her situation? For det jeg mest har lyst til er at få indberretet det så kommunen holder godt øje med dem når barnet kommer, men på den anden side har jeg det også som om at det kan være hendes hormoner der løber løbsk.....

Jeg er splittet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Swerg

Anonym skriver:

Hvis din nabo fortæller dig at hun er gravid i 8. uge, sidder og drikker øl og at du så i går hørte hende og hendes kæreste være oppe at slås, fordi hun skriger og råber "Du skal fandeme ikke slå mig, jeg er gravid!!" Jeg løb straks derover for at stoppe det, men da jeg kom der over stod de bare og råbte og skreg af hinanden, så jeg ville ikke blande mig. Hvad ville du gøre i den her situation? For det jeg mest har lyst til er at få indberretet det så kommunen holder godt øje med dem når barnet kommer, men på den anden side har jeg det også som om at det kan være hendes hormoner der løber løbsk.....

Jeg er splittet.

Jeg ville nok ikke gøre noget her og nu. Men holde øje med om der sker mere. hvis det sker igen ville jeg nok slå alarm....

Anmeld

7. juni 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Jeg er splittet.

Waaaw det lyder voldsomt!
Normalt er jeg ikke typen der blander mig i mine naboers problemer, men ved jeg, at vold er en del af problemerne, ja så blander jeg mig altså alligevel. Og ja måske er det bare hende kvinden som er hormonel, og at hun er skide urimelig, men det er ikke en grund til at lukke øjnene for det. Det kunne jo også være manden ikke var rigtig klog? Det kunne være mange ting.. Men syntes da at du skal kontakte nogen der kan hjælpe på en eller anden måde? Du kan vel altid vælge at være anonym så de ikke ved det er dig?

Anmeld

7. juni 2013

baby012

Jeg ville indberette det, nu der er et lille barn involveret :/ 

Anmeld

7. juni 2013

aarhusmor

Hvordan plejer det at være i mellem dem? har der været vold og druk før?

Hvis det er en gentagelse af et mønster ville jeg da underrette om det. Hvis det ikke er en gentagelse af et mønster, vil jeg afvente lidt. Ser jeg det igen, så vil jeg underrette.

Anmeld

7. juni 2013

C-Dog

Jeg ville kontakte kommunen så de evt kan få noget familie rådgiver på eller hvad man kalder det, det lyder da helt klart som om de har brug for både oplysninger omkring graviditet osv og om hvordan almindelige mennesker bør og skal behandle hinanden. Stakkels barn/baby

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Hvordan plejer det at være i mellem dem? har der været vold og druk før?

Hvis det er en gentagelse af et mønster ville jeg da underrette om det. Hvis det ikke er en gentagelse af et mønster, vil jeg afvente lidt. Ser jeg det igen, så vil jeg underrette.

Det ved jeg ikke, de er nye naboer, vi har bare snakket hen over hækken du ved... Men de virker som de der "typer" der drikker meget går til sussie og leo koncert og er rigtigt snuskede...

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Jeg ville indberette det, nu der er et lille barn involveret :/ 

Men der er ikke et barn endnu, det er derfor jeg er i tvivl...

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Jeg ville nok ikke gøre noget her og nu. Men holde øje med om der sker mere. hvis det sker igen ville jeg nok slå alarm....

Tror du har ret... Det skærer mig bare i hjertet at vide de slås nu her, når han ved hun er gravid... sukkkk 

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg ville kontakte kommunen så de evt kan få noget familie rådgiver på eller hvad man kalder det, det lyder da helt klart som om de har brug for både oplysninger omkring graviditet osv og om hvordan almindelige mennesker bør og skal behandle hinanden. Stakkels barn/baby

Tænker det samme.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.