Instangram Privat eller offentlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

FamilenStorm

Janne T. skriver:

Min profil er privat, jeg hedder vist nok Misstopping. Jeg vil gerne styre, hvem der følger med, da der er mange billeder af mine børn, så derfor godkender jeg heller ikke folk, som jeg ikke aner hvem er

Lige præcis derfor var jeg også privat til at starte med og godkendte heller ikke bare folk.. Men så tænkte jeg over hvad meningen var, når det er de samme billeder jeg har på fb..

Så tænkte at når man nu ikke kan kopiere billederne at det ikke kunne være så grelt at gøre den offentlig..

Men koommer nok til at ændre det et par gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

StudPsyk

FamilenStorm skriver:

Lige præcis derfor var jeg også privat til at starte med og godkendte heller ikke bare folk.. Men så tænkte jeg over hvad meningen var, når det er de samme billeder jeg har på fb..

Så tænkte at når man nu ikke kan kopiere billederne at det ikke kunne være så grelt at gøre den offentlig..

Men koommer nok til at ændre det et par gange

Jeg har ikke de samme billeder på facebook, så derfor er det noget andet her Men det er en hyggelig app, synes jeg!

Anmeld

6. juni 2013

FamilenStorm

Janne T. skriver:

Jeg har ikke de samme billeder på facebook, så derfor er det noget andet her Men det er en hyggelig app, synes jeg!

Ja den er meget sjov.. Er sjovt at lege lidt med billederne.. Var derfor jeg fik den i første omgang

Har ansøgt dig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.