Instangram Privat eller offentlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
12 svar
4 synes godt om
6. juni 2013

FamilenStorm

Hej derude...

Er lidt i vildrede omkring hvad jeg vil gøre med hensyn til instangram..

Jeg har en brugere (borroepige hvis i vil følge mig ) Og den har indtil i dag været privat.. Har nu gjort den "offentlig.. Men kan egentlig ikke helt finde ud af hvordan jeg har det med det..

Privat kunne jeg jo "styrer" hvem der fik lov at se de billeder jeg ligger ind, men så igen, hvad er så meningen med det, da det jo er de samme billeder der kommer på FB hvor 99% af mine "følgere" også befinder sig på min venneliste..

Er din "profil" privat eller offentlig? Og hvorfor?

Og hvad hedder du "derinde"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Koen.

Min er offentlig, netop pga samme begrundelse som dig

Hedder larkeogliam derinde

Anmeld

6. juni 2013

FamilenStorm

Tanja. skriver:

Min er offentlig, netop pga samme begrundelse som dig

Hedder larkeogliam derinde

Tænker også at det vel er "sikkert" nok da billederne vel ikke rigtig kan kopieres?

Jeg ansøger, når jeg lige fr min mobil tilbage fra manden

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

FamilenStorm skriver:

Hej derude...

Jeg har en brugere (borroepige hvis i vil følge mig ) Og den har indtil i dag været privat.. Har nu gjort den "offentlig.. Men kan egentlig ikke helt finde ud af hvordan jeg har det med det..

Privat kunne jeg jo "styrer" hvem der fik lov at se de billeder jeg ligger ind, men så igen, hvad er så meningen med det, da det jo er de samme billeder der kommer på FB hvor 99% af mine "følgere" også befinder sig på min venneliste..

Min profil er privat, af den årsag at jeg selv vil bestemme hvem der skal se mine billeder Har ikke lyst til at dele ud af mit liv med hvem som helst. Min facebook er også ret privat, ingen billeder osv. 

Jeg hedder julie2300 derinde

Anmeld

6. juni 2013

FamilenStorm

Juliekp skriver:

Min profil er privat, af den årsag at jeg selv vil bestemme hvem der skal se mine billeder Har ikke lyst til at dele ud af mit liv med hvem som helst. Min facebook er også ret privat, ingen billeder osv. 

Jeg hedder julie2300 derinde

Sådan havde/har jeg det også.. Men så kom jeg så til at tænke på hvad meningen med at være derinde så var.. For deler de samme billeder med fb, som dog også er ret privat..

Men ja.. Ved ikke hvad jeg vil..

Jeg ansøger dig

Anmeld

6. juni 2013

Koen.

FamilenStorm skriver:

Tænker også at det vel er "sikkert" nok da billederne vel ikke rigtig kan kopieres?

Jeg ansøger, når jeg lige fr min mobil tilbage fra manden

Nemlig det tænker jeg

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

FamilenStorm skriver:

Sådan havde/har jeg det også.. Men så kom jeg så til at tænke på hvad meningen med at være derinde så var.. For deler de samme billeder med fb, som dog også er ret privat..

Men ja.. Ved ikke hvad jeg vil..

Jeg ansøger dig

Haha ja jeg har også slået privat fra et par gange og så slået det til igen

Nu bruger jeg ikke facebook til så synderlig meget, andet end at skrive med gamle venner. Instagram derimod bruger jeg til at "dele ud af mit liv", så mine venner, bekendte osv kan følge lidt med  

Anmeld

6. juni 2013

BellaCiinea

FamilenStorm skriver:

Hej derude...

Offentlig hedder Bellaciinea derinde

Anmeld

6. juni 2013

StudPsyk

FamilenStorm skriver:

Hej derude...

Min profil er privat, jeg hedder vist nok Misstopping. Jeg vil gerne styre, hvem der følger med, da der er mange billeder af mine børn, så derfor godkender jeg heller ikke folk, som jeg ikke aner hvem er

Anmeld

6. juni 2013

FamilenStorm

Juliekp skriver:

Haha ja jeg har også slået privat fra et par gange og så slået det til igen

Nu bruger jeg ikke facebook til så synderlig meget, andet end at skrive med gamle venner. Instagram derimod bruger jeg til at "dele ud af mit liv", så mine venner, bekendte osv kan følge lidt med  

Tror også jeg kommer til at slå til og fra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.