dehydrering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

mn

michelledam skriver:

Jeg ville også drikke en masse saftevand. For man har brug for sukkeret. Og at det kommer op igen er der ikke noget at gøre ved. For du får stadig sukkeret og ved at det kommer ned så får du også noget væske i kroppen.

Okay så man brækker ikke sukker op? det var jeg ikke klar over Men jeg forsøger mig med det, nu når I alle skriver det, så tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Mother-love

Mette N skriver:

Okay så man brækker ikke sukker op? det var jeg ikke klar over Men jeg forsøger mig med det, nu når I alle skriver det, så tak for svar

Jo det gør du. Men kroppen når og optage en del af sukkeret inden det ryger op igen

Anmeld

10. juni 2013

mn

RGN skriver:

Cola og chips.

Det var et rigtig godt forslag til normal kvalme, så tak for svaret men min sygdom bliver værre at koffein og salt så det er nok ikke det bedste for mig, men det kunne du jo ikke vide

Anmeld

10. juni 2013

mn

michelledam skriver:

Jo det gør du. Men kroppen når og optage en del af sukkeret inden det ryger op igen

Okay på den måde jamen mange tak for svaret

Anmeld

10. juni 2013

Klumpe-dumpe

Mette N skriver:

Okay på den måde jamen mange tak for svaret

På apo kan du købe nogle breve der indeholde den rigtigte mængde salt/sukker, det skal blandes i vand. Din krop har også brug for salt.

Anmeld

10. juni 2013

mn

Ariel skriver:

På apo kan du købe nogle breve der indeholde den rigtigte mængde salt/sukker, det skal blandes i vand. Din krop har også brug for salt.

Nu skal jeg have mindre salt en man normalt skal have pga. den sygdom, men derfor skal jeg jo stadig have det samme sukker, så det kigger jeg lige på, tak for svar

Anmeld

10. juni 2013

Maja88

jeg er ikke vild med ren vand når jeg er gravid men saftevand er tricket for mig her i varmen og så en masse jordbær og vandmelon

Anmeld

10. juni 2013

mn

Maja88 skriver:

jeg er ikke vild med ren vand når jeg er gravid men saftevand er tricket for mig her i varmen og så en masse jordbær og vandmelon

Ja det smager også godt her om sommeren

Anmeld

10. juni 2013

MorDk

Super vigtigt at din saltbalance også er OK. Derfor er det godt at drikke en sukker/salt blandning. Ja... det er lidt klamt, men det hjælper! Salt binder væsken i kroppen. Og ja drik en masse (det du kan holde nede selvfølgelig) Hvis du bliver ved at kaste op bør du søge læge.

Anmeld

10. juni 2013

tweety2060

Revolyt som kan købes i håndkøb på apotek. Det er en salt og sukker blanding som er super til dehydreing... Og kan blandes i saft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.