dehydrering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
20 svar
2 synes godt om
6. juni 2013

mn

Hej

Jeg ville lige hører jer der har haft problemer med at brække jer så meget at I blev dehydreret, hvad har I gjort for at undgå det? jeg tænker spiste du noget bestemt, drak noget bestemt eller andre gode råd? 

Jeg er ikke gravid men har en sygdom som gør jeg brækker mig nogle gange og er ved at være godt træt af at være så dehydreret når det er jeg har det skidt, men lægen havde ikke rigtig nogen forslag, så derfor tænkte jeg at nogle af jer må da også have været godt træt af det til sidst og forsøgt at finde en løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Mette N skriver:

Hej

Jeg ville lige hører jer der har haft problemer med at brække jer så meget at I blev dehydreret, hvad har I gjort for at undgå det? jeg tænker spiste du noget bestemt, drak noget bestemt eller andre gode råd? 

Jeg er ikke gravid men har en sygdom som gør jeg brækker mig nogle gange og er ved at være godt træt af at være så dehydreret når det er jeg har det skidt, men lægen havde ikke rigtig nogen forslag, så derfor tænkte jeg at nogle af jer må da også have været godt træt af det til sidst og forsøgt at finde en løsning

De første næsten fire måneder af min graviditet brækket jeg mig næsten 24/7. Jeg sørgede bare for at drikke en masse vand. Og saftevand, for at få lidt sukker os. Og nogen gange drak jeg også Coca cola da det kunne hjælpe lidt så jeg kunne få spist noget

Anmeld

6. juni 2013

mn

MiichellaMalou skriver:

De første næsten fire måneder af min graviditet brækket jeg mig næsten 24/7. Jeg sørgede bare for at drikke en masse vand. Og saftevand, for at få lidt sukker os. Og nogen gange drak jeg også Coca cola da det kunne hjælpe lidt så jeg kunne få spist noget

Okay tak for dit svar Tror jeg skal prøve med saft så, for synes godt nok det er svært med alt det vand :p

Anmeld

6. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Mette N skriver:

Okay tak for dit svar Tror jeg skal prøve med saft så, for synes godt nok det er svært med alt det vand :p

Jeg drak og drikker faktisk stadig meget af det røde blandet saft. er blevet helt besat af det.

Anmeld

6. juni 2013

mn

MiichellaMalou skriver:

Jeg drak og drikker faktisk stadig meget af det røde blandet saft. er blevet helt besat af det.

Det smager også godt men havde faktisk ikke overvejet at det kunnne gøre det lidt lettere at drikke så meget vand som er nødvendigt, så tak for tippet

Anmeld

6. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Mette N skriver:

Det smager også godt men havde faktisk ikke overvejet at det kunnne gøre det lidt lettere at drikke så meget vand som er nødvendigt, så tak for tippet

Selv tak det virkede ihvertfald på mig

Anmeld

6. juni 2013

bøllen

Mette N skriver:

Hej

Det lyder ikke rart . Har kun prøvet det 1 gang og der blev jeg indlagt .

men tænker du skulle drikke noget med sukker i ? Saft , juice men ved ikke om det virker . Fik af vide af en læge engang ungerne var syge, at det var godt

Anmeld

6. juni 2013

Mother-love

Jeg ville også drikke en masse saftevand. For man har brug for sukkeret. Og at det kommer op igen er der ikke noget at gøre ved. For du får stadig sukkeret og ved at det kommer ned så får du også noget væske i kroppen.

Anmeld

6. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Cola og chips.

Anmeld

10. juni 2013

mn

bøllen skriver:

Det lyder ikke rart . Har kun prøvet det 1 gang og der blev jeg indlagt .

men tænker du skulle drikke noget med sukker i ? Saft , juice men ved ikke om det virker . Fik af vide af en læge engang ungerne var syge, at det var godt

Det er heller ikke rart :/

Okay jamen det var også de en anden skrev, så det lyder som om det bliver det jeg skal forsøge mig med, så tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.