Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1234rj skriver: Hvilken by bor I i?
Hvilken by bor I i?
Ti minutter fra Kalundborg af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du evt. prøvet at slå det op på Facebook, i den gruppe der hedder Køb/salg/bytte i Kalundborg området?? Der er tit nogle der både søger og tilbyder, har jeg set!
Tilmeldt skriver: Har du evt. prøvet at slå det op på Facebook, i den gruppe der hedder Køb/salg/bytte i Kalundborg området?? Der er tit nogle der både søger og tilbyder, har jeg set!
Tak for det gode råd., men jeg bruger aldrig Facebook
engodmor skriver: Tak for det gode råd., men jeg bruger aldrig Facebook
Hehe.. nej, så er det ik nemt!!
hvis du er interesseret, så kan jeg godt samle info, billede og nummer sammen på dem der tilbyder det, og så sende til dig i en besked!?
engodmor skriver: Søger en barnepige til et seriøst fast job i et års tid, af vores to børn på under tre år Det vil blive mellem 7 til 14/16 tiden Skriv for mere info. Og selvfølgelig kun seriøst henvendelser.
Søger en barnepige til et seriøst fast job i et års tid, af vores to børn på under tre år
Det vil blive mellem 7 til 14/16 tiden
Skriv for mere info. Og selvfølgelig kun seriøst henvendelser.
Jeg vil gerne have lidt mere info, har en svigerinde der kunne være interesseret. Hun er rigtig god til børn
Tilmeldt skriver: Hehe.. nej, så er det ik nemt!! hvis du er interesseret, så kan jeg godt samle info, billede og nummer sammen på dem der tilbyder det, og så sende til dig i en besked!?
Det må du rigtigt gerne, hvis du altså har tid til det? Jeg skal ha fundet en inden månedens udgang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128