Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger en barnepige til et seriøst fast job i et års tid, af vores to børn på under tre år
Det vil blive mellem 7 til 14/16 tiden
Skriv for mere info. Og selvfølgelig kun seriøst henvendelser.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: Søger en barnepige til et seriøst fast job i et års tid, af vores to børn på under tre år Det vil blive mellem 7 til 14/16 tiden Skriv for mere info. Og selvfølgelig kun seriøst henvendelser.
Har du prøvet den side der hedder ung i huset? der har vi fundet vores barnepige
CarinaSB skriver: Har du prøvet den side der hedder ung i huset? der har vi fundet vores barnepige
Jeg har prøvet, men syntes ikke jeg kan finde nogen, desværre
Hvor mange timer om dagen har i barnepige? Og hvad tager i for det?
engodmor skriver: Jeg har prøvet, men syntes ikke jeg kan finde nogen, desværre Hvor mange timer om dagen har i barnepige? Og hvad tager i for det?
Vi har hende 3 gange om ugen .. Og hun får 80 kr i timen .. Hun er her ca 3-4 timer af gangen :)
Yurie skriver: Hvor tit er det?
Hvor tit er det?
Det er fra mandag til fredag
Søger en barnepige til et seriøst fast job i et års tid, af vores to børn på under tre år Det vil blive mellem 7 til 14/16 tiden Skriv for mere info. Og selvfølgelig kun seriøst henvendelser.
Hvorhenne er det? Og løn?
Hvilken by bor I i?
Taniakb skriver: Hvorhenne er det? Og løn?
Det er lidt udenfor Kalundborg, og lønnen er noget vi snakker om.
engodmor skriver: Det er lidt udenfor Kalundborg, og lønnen er noget vi snakker om.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128