Vil du hjælpe mig. Kig her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg skal øge omsætningen, og derfor skal han jo se nogle

tal på at det passer , og som på en måde er "bevis" ? Hvos du forstå ?

Du kan evt lave et udprint fra jeres styresystem eller screenprint Og vedlægge som bilag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Dot D

Anonym skriver:

Det er rigtige tal hvis man kan sige det sådan, det er noget keg har fra backoffice på jobbets pc'er, så hvis jeg skriver om dem i opgaven og henviser til bilag , så er det godt nok? 

Ja, det vil jeg sige, men stadigvæk er det meget vigtigt, at du redegør med kildeangivelse, altså skriver hvor du har tallene fra. 

Anmeld

5. juni 2013

lycly

Jeg er elev i Føtex og når vi skal vedlægge tal i vores fagprøve skal de ligge som bilag. Så hvis de kan printes ud gør du bare det og ellers så kan du tage et screen shot og printe det ud

Anmeld

5. juni 2013

Dot D

2babygirls skriver:

Du kan evt lave et udprint fra jeres styresystem eller screenprint Og vedlægge som bilag

Hi hi, det var lige ordet screen print, der var forsvundet fra min hjerne, ville også have skrevet det...

Men min hjerne er fyldt med lilla anemoneblade, måske derfor forsvandt ordet Der er dæl-dulme mange blade, hver blomst er af tre dele, så det skal jo lige ganges med 45...

Undskyld afhoppet TS

Anmeld

5. juni 2013

2babygirls

Dot D skriver:

Hi hi, det var lige ordet screen print, der var forsvundet fra min hjerne, ville også have skrevet det...

Men min hjerne er fyldt med lilla anemoneblade, måske derfor forsvandt ordet Der er dæl-dulme mange blade, hver blomst er af tre dele, så det skal jo lige ganges med 45...

Undskyld afhoppet TS

Det kan være min ammehjerne var på besøg, siden jeg kunne så fine ord 

Glæder mig for sindssygt til lørdag

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Jeg er elev i Føtex og når vi skal vedlægge tal i vores fagprøve skal de ligge som bilag. Så hvis de kan printes ud gør du bare det og ellers så kan du tage et screen shot og printe det ud

Okay mange tak. Men skal jeg ikke også skrive og forklare om tallene i selve opgaven? 

Anmeld

5. juni 2013

Dot D

2babygirls skriver:

Det kan være min ammehjerne var på besøg, siden jeg kunne så fine ord 

Glæder mig for sindssygt til lørdag

Jeg sidder godt pakket ind i lilla fondant, hi hi... Håber på godt resultat 

Anmeld

5. juni 2013

Dot D

Anonym skriver:

Okay mange tak. Men skal jeg ikke også skrive og forklare om tallene i selve opgaven? 

Jo, det vil jeg sige, ikke skrive alle tallene, men forklare om øgningen, evt hvordan den vil komme frem, og så henvise til dine bilag...

Anmeld

6. juni 2013

lycly

Anonym skriver:

Jo Eller du skal i hvert fald konkludere udfra tallene - om du har noget dit mål

Anmeld

16. oktober 2013

jennifer123

Anonym skriver:

Jeg sidder her og er i gang med fagprøve som skal afleveres om lige knap 2 uger. Jeg er i vero moda. Jeg skriver om vores mærker, og skal have nogle tal ind i min opgave, så cencer (staves) kan se at de er korekte (håber jeg forklare det ordenligt)..

Men jeg kan simphelthen ikke finde ud af hvordan jeg får de tal ind?
Skal jeg have dem printet og vedlagt ved siden af, eller skrevet dem ind i min opgave? Og hvis de skal skrives ind i min opgave, hvordan får jeg det så skrevet ind så det 100% ser ordenligt ud , så cencer (staves) ikke tror at det er noget jeg selv har fundet på?

Håber nogle af jer dejlige damer kan hjælpe  

Hej.

jeg vil høre om du fik skrevet din fagprøve i Vero Moda?

ville nemlig høre om jeg må læse den da jeg selv skal skrive fagprøve næste år. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.