Vil du hjælpe mig. Kig her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
19 svar
3 synes godt om
5. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg sidder her og er i gang med fagprøve som skal afleveres om lige knap 2 uger. Jeg er i vero moda. Jeg skriver om vores mærker, og skal have nogle tal ind i min opgave, så cencer (staves) kan se at de er korekte (håber jeg forklare det ordenligt)..

Men jeg kan simphelthen ikke finde ud af hvordan jeg får de tal ind?
Skal jeg have dem printet og vedlagt ved siden af, eller skrevet dem ind i min opgave? Og hvis de skal skrives ind i min opgave, hvordan får jeg det så skrevet ind så det 100% ser ordenligt ud , så cencer (staves) ikke tror at det er noget jeg selv har fundet på?

Håber nogle af jer dejlige damer kan hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg sidder her og er i gang med fagprøve som skal afleveres om lige knap 2 uger. Jeg er i vero moda. Jeg skriver om vores mærker, og skal have nogle tal ind i min opgave, så cencer (staves) kan se at de er korekte (håber jeg forklare det ordenligt)..

Men jeg kan simphelthen ikke finde ud af hvordan jeg får de tal ind?
Skal jeg have dem printet og vedlagt ved siden af, eller skrevet dem ind i min opgave? Og hvis de skal skrives ind i min opgave, hvordan får jeg det så skrevet ind så det 100% ser ordenligt ud , så cencer (staves) ikke tror at det er noget jeg selv har fundet på?

Håber nogle af jer dejlige damer kan hjælpe  

Du kan vedlægge spørgeskema eller kilde i din fagprøve, så han kan se hvor oplysningerne kommer fra. Er det det du tænker på.

Anmeld

5. juni 2013

Dot D

Hvis det er tal, du har fundet i nogle statistikker feks, så skriver du dem i opgaven med en kildeangivelse, for så kan sensor selv tjekke, hvis h*n ikke finder det troværdigt.

Hvis det er rigtigt mange tal, kan du evt printe dem ud - igen med kildeangivelse - og lægge dem som bilag, og så henvise til dem i opgaven

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Du kan vedlægge spørgeskema eller kilde i din fagprøve, så han kan se hvor oplysningerne kommer fra. Er det det du tænker på.

Jeg skal øge omsætningen, og derfor skal han jo se nogle

tal på at det passer , og som på en måde er "bevis" ? Hvos du forstå ?

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Hvis det er tal, du har fundet i nogle statistikker feks, så skriver du dem i opgaven med en kildeangivelse, for så kan sensor selv tjekke, hvis h*n ikke finder det troværdigt.

Hvis det er rigtigt mange tal, kan du evt printe dem ud - igen med kildeangivelse - og lægge dem som bilag, og så henvise til dem i opgaven

Okay. Fordi jec skal øge ømsætnibgen og det skal han have tal på, så hvis jeg skriver om det i opgaven, og så vedlægger et bilag hvor det er printet ud , tror su man kan det? :-)

Anmeld

5. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Jeg skal øge omsætningen, og derfor skal han jo se nogle

tal på at det passer , og som på en måde er "bevis" ? Hvos du forstå ?

Jeg ville printe dem og så ligge som bilag

Anmeld

5. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hvor har du tallene fra? det er nemmere at svare hvis man ved det

Anmeld

5. juni 2013

Dot D

Anonym skriver:

Okay. Fordi jec skal øge ømsætnibgen og det skal han have tal på, så hvis jeg skriver om det i opgaven, og så vedlægger et bilag hvor det er printet ud , tror su man kan det? :-)

Ok, er det fiktive tal, du har "fundet" på eller regnet dig frem til, for så er det vigtigt, at du vedlægger dokumentation på dine udregninger, hvis det er sådan, så ville jeg lægge dem som bilag, og henvise til dem i opgaven

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

hvor har du tallene fra? det er nemmere at svare hvis man ved det

Fra backoffice på computeren på jobbet

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ok, er det fiktive tal, du har "fundet" på eller regnet dig frem til, for så er det vigtigt, at du vedlægger dokumentation på dine udregninger, hvis det er sådan, så ville jeg lægge dem som bilag, og henvise til dem i opgaven

Det er rigtige tal hvis man kan sige det sådan, det er noget keg har fra backoffice på jobbets pc'er, så hvis jeg skriver om dem i opgaven og henviser til bilag , så er det godt nok? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.