To hankatte sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Muffinmus

Alle katte her bliver neutraliseret inden det første år, vi har haft killinger før, men ønsker det ikke længere sådan umiddelbart. Elsker dem, men de skal også have et godt hjem jo tror jeg bare vil kigge mig omkring og finde lige den kat der køber mit hjerte så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har 2 kastreret inde hankatte, og de elsker bare hinanden og der har aldrig været problemer! Vh stine

Anmeld

5. juni 2013

Fenja09

MariaE skriver:

Jeg kan ikke huske vi nogensinde har haft to hankatte sammen, hun hunkatte eller en af hver.
For 7 mdr siden siden min dejlige hankat og vi fik en ny i dec, en skøn pelsen Maine coon hankat. Han skal neutraliseres fredag.
Men, nu er vores gamle hunkat på 12 år blevet kørt over og vi snakker om at få en ny.
Dg er jeg i tvivl om kønnet , troede jo at hvert sit køn ille enes bedre, men har så set flere skrive at to neutraliserede hanner faktisk ofte enes bedre. Ved i noget??

Hvis kattene er neutraliserede så kan i vælge det køn i vil. Jeg tror ikke det kommer så meget an på kønnet som med deres sind. Katte er faktisk rimelige til at omgås andre katte, uanset køn, medmindre de er fertile og skal kæmpe om rang i flokken.

Vi har haft to hankatte sammen uden nogen problemer, men vi har også haft han/-hunkatte sammen som simpelthen ikke kunne lide hinanden. Derefter fik vi en anden hunkat og hun gik så fint i spænd med vores hankat, så hende har vi stadig.

Det er mere sindet det kommer an på, hvis man spørger mig. Vi mennesker bryder os heller ikke om alle - tror dyr har det på samme måde.

/Fenja

Anmeld

5. juni 2013

Købmagerkonen

Vi har altid haft 2 katte af gangen i mit barndomshjem - og det har altid været kastrerede hankatte, helt uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.