RGN skriver:
Det er desværre også muligt din veninde pga hun har en psykisk lidelse har fået svært ved at skelne mellem fantasi og virkelighed. Hvis man frygter noget meget eller/og fortæller sig selv den samme historie igen og igen kan det til sidst blive sandt.
Nu kender jeg ikke faren, men måske det er muligt din veninde de første par gange der er samvær også er til stede. Både pga sine egne bekymringer, men også for barnets skyld, hvis denne ikke kender sin far særlig godt.
Du kunne måske også få lov til at være der, hvis din veninde oprigtig er bange for ham.
Hvis han er en god mand, vil han vise forståelse for at din veninde har det svært med opstarten af samværet og dette skal selvfølgelig kun være de første par gange.
hun vil slet ikke se ham, og vil intet have med ham at gøre, under de overvågede samvær, skulle overvågeren være den som kom ud med barnet, jeg bor desværre for langt væk til at kunne være der, til at tage med, men vi snakker stort set dagligt i telefon eller lange samtaler over sms. de første 2 gange under samvær, var hun derinde og for resten var det kun far og barn.
synes det er så svært uden at det skal lyde som om jeg er på hans side og at hun skal tro jeg tager hans parti, da jeg pt tager barnets parti og ikke ønsker problemer for min veninde
Anmeld