Jeg har brug for nogle gode råd tøser.
Er på vegne af en veninde jeg spørger
Min veninde, har været alene med sit barn i 1½ år, hvor der i starten var meget lidt samvær med faderen, mor har fuld forældremyndighed
far har gennemført en samvær under overvågning, og gennemført, med stor ros, og at han er perfekt far, men min veninde er ikke enig, og vil ikke acceptere at han får samvær fast med sønnen.
hvad kan der ske i den her sag, hun er besluttet at gå videre men tænker, hvad vinder hun ved det, frygter lidt hun kun gør det værre
der har været mudderkast fra begge sider, og intet ligger bevist, andet end min veninde har haft kontrol af kommunen, og støtte mens hun var alene (har de haft som familie fra barnet blev født, da moren har diagnosen borderline, og er bla under økonomisk administration fra kommunen af) hun mener faren er meget umoden, og han bor stadig hos sin mor efter de gik fra hinanden
hvad kan der ske hvis hun går videre, hvad har hun af chancer, hvordan kan jeg hjælpe hende, kan udfaldet overhovedet blive at han ikke får lov at se sin søn, eller kna der feks godkendes en ny omgang overvåget samvær med en ny sagkyndig, da hun er utilfreds med den der har været, pga afgørelsen
hårdt brug for jeres hjælp piger
hvis nogle ved hvem jeg er håber jeg i vil bibeholde min anonymitet af hensyn til min veninde
Anmeld