Jeg forsøgte at ringe til min fagforening idag, men de har jo selvf. lukket grundlovsdag. De åbner imorgen kl. 8 igen, men har min søn der skal afleveres i børnehave og skal være der kl. 10 og det tager en halv time i bil tl arbejdspladsen. Ved ikke lige hvor jeg skulle nå at få en samtale i skak henne i det - og mine kolleger kommer ikke før ved 11-13 tiden. Og hende jeg kunne tænke mig at tage med skal på skole imorgen og kommer ikke før ved 13tiden det er helt sikkert.
Ja håber da at hun giver mig en chance for at indfri de forventninger hun har til mig - at jeg får en chance for at vise hende jeg er den rette På den måde hun nu har tænkt - Jeg kan jo ikke lave noget om jeg ikke ved hvordan jeg ellers skulle have tacklet... sådan som det foregår derude... og mit humør har bare været dybt nede hele dagen, går og vrisser eller siger ikke noget og bliver træt hurtigt - fordi jeg ikke tør fortælle min mand det. Så bliver det alt for virkeligt! men vil nødig gøre ham urolig før tid.
Håber ved .. ja at det "bare" er en hvordan går det - alvor - samtale - så jeg ikke bare får et "Du er fyret!"
håber håber håber på det allerbedste men frygter detballerallerværste! 
Anmeld