Jeg er dybt bekymret!
Min leder, hvor jeg har været ansat i ca. 3 måneder, vil have en samtale med mig på torsdag. Jeg tænkte ikke over det lige til at begynde med. Skulle lige høre om jeg kunne få lidt tidl. fri i næste uge da jeg skal til forældresamtale i min søns børnehave. Men så spurgte min mand hvad det handlede om, da det blev nævnt at jeg ikke skal være i aftenklub i den her måned heller - som jeg heller ikke var i sidste måned (een gang hver torsdag) og det undrede både mig og ham. Men ikke alarmerende førend min mand blev bekymret.. Så jeg vendte tilbage til min leder og spurgte ind til om jeg skulle være bekymret og så sagde hun at min fremtid hos dem var usikker da hun mente at aldersgruppen er for høj til mig og at der var nogen forventninger hun mente jeg ikke har opfyldt (hvilke ved jeg ikke) af en eller anden grund føler hun jeg skal beskyttes
Fordi jeg er følsom. Og ja 3kl. til 7kl. er da en udfordrende flok, men beskyttes? Jeg har arbejdet med den aldersgruppe tidligere og været ansat på en kaserne - jeg snakker om det og så er det bearbejdet.
Jeg har lige underskrevet min ansættelseskontrakt idag - kan jeg så forvente at blive fyret?
Nu fik jeg jo kun lige en kort samtale med hende og den gjorde mig bestemt ikke glad. Jeg frygter virkelig for at blive fyret da jeg ikke har tjent dagpengeperioden op endnu så har absolut ingen indkomst hvis det sker
Har bare grædt og grædt og grædt og nu er der en fridag imellem og jeg vil nødig fortælle min mand at vores grundlag er ved at forsvinder. Jeg tjener kun lige nok til at få det til at køre rundt i vores budget og er begyndt at kigge efter job - for hvad nu hvis...
Jeg er virkelig virkelig virkelig bekymret 
Syntes virkelig jeg har gjort hvad jeg kunne derude og nu det her?
Er så bange så bange 
Anmeld