Hvad er din hobby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2009

Ayasmor

Jeg eeeelsker at klippe og klistrer.. Scrapbøger og div. andre ting såsom kort osv kan jeg bruge flere timer på. Må nok vende mig til ikke at bruge så lang tid på det når min barsel slutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

oo

jeg læser rigtig rigtig mange bøger det æælsker jeg (jeg studerer litteraturvidenskab og historie i Odense) og så er der projekt baby, som også efterhånden kan kaldes en hobby (efter 26 måneder)

Anmeld

7. juli 2009

CGTN

Jeg broderer... Rigtig meget og familien nyder godt af "øhhh... der er lige en fødselsdag/konfirmation kan du ikke liiige lave 45 tændstikæsker?" hehe... Så laver jeg da lige et personligt mønster til dem ;0)

Men det er hyggeligt og får mig til at slappe af...

Anmeld

7. juli 2009

Tynen

Kan man gå til baby.dk??

Anmeld

7. juli 2009

Valle81

Tynen skriver:

Kan man gå til baby.dk??

Ja det tror jeg godt man kan, her kan det nærmest også kaldes en hobby:0)

Min hobby er at strikke. Det er ikke noget jeg går sådan op i og må gøre hele tiden. Men får til tider flip, og vupti så har jeg strikket 5 forskellige kjoler til Asta og vinter sokker osv:0)

Strikker mest til Asta og hendes dukker og bamser, har ikke tålmodighed til voksenudgaver........tager for lang tid:0)

Anmeld

7. juli 2009

malou

Jamen jeg har ikke en hoppy som sådan men jeg keder mig nu aldrig alligevel. Men jeg elsker at gå i skoven med vores hunde... elsker at tage ud og kigge på biler (skadet fra barn af, min far er VILD med biler) og det er min kæreste og svigerfar også. Så vi tager på div. biltræf og udstillinger Mon ikke lille victor bliver racerkører... haha Ellers har vi jo sat hus i stand og det tager sin tid.... og ja.... så er der jo baby.dk

knus malou

Anmeld

7. juli 2009

linemus

Tynen skriver:

Kan man gå til baby.dk??

Ha ha, det tænkte jeg også. Ellers har jeg i hvert fald slet ikke tid til nogen hobby. Måske om 20 år, når der ikke er flere børn i hytten...

Anmeld

7. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg synger i et partyband - vi øver en gang om ugen... Og så er jeg for 2 uger siden gået i gang med at lære mig at spille guitar og det går rigtig godt   Så nu kan jeg spille klaver, 2 slags fløjter og guitar

Anmeld

7. juli 2009

ønskebørn74

JEG SVØMMER OG GÅR TURE FOR AT TABE MIG...

SÅ LAVER JEG SMYKKER AF SØLV GULD OG HALVÆDELSTE.....
KORT....SANGSKJULERE...SYR..SHOPPER..(HVILKET MIN MAND ER TRÆT AF...)

OG AT DYRKE PARFORHOLDET....

Anmeld

7. juli 2009

Cris

Jeg læser, jeg meditere og lærer om healing, jeg bruger mere og mere tid på at lave billeder+er begyndt at prøve at lære mere om photoshop, en gang i mellem får jeg lyst til at bage brød, og for tiden bruger jeg også tid på baby.dk  Og desværre kan jeg ikke få mere tid til mere!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.