Hvad er din hobby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Kaufie

Min mand er godt træt af at jeg synes han bruger aaalt for megen tid på sin hobby - rollespil. Ham og kammeraterne spiller hver mandag aften fra 19 til 22-23 - men ud over det, så bruger han nok 2-4 timer om ugen på at forberede sig - og i øvrigt læser han i de utallige bøger næsten hver aften i sengen- og ofte også på det lille hus....

Han mener jeg selv skal få mig en hobby - og han har jo nok ret.

Men hvad?

Hvad har I af hobbies? Har set i en anden tråd der er en del kreative på håndarbejdsfronten - men hvor lang tid bruger I på jeres hobby?

Mette - hobbyløs.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er viking

Jeg skriver...

Jeg laver nørklerier...

Jeg er dårlig til ikke at lave noget Så jeg laver altid noget...

Også har jeg mit hus.

(og sex... hehe)

Anmeld

6. juli 2009

Plysbjørnen

Jeg syr lidt med Grønlandske Perler, men det er ikke helt billigt, alt efter hvor man bor...

Der ud over roder jeg lidt rundt i Kirkebøger på nettet...

Anmeld

6. juli 2009

Kaufie

Zafir skriver:

Jeg er viking

Var I så på Lindholm Høje forrige weekend? Stort vikingemarked - men William var mest interesseret i muldvarpeskuddene mellem teltene....

Anmeld

6. juli 2009

silden85

jeg laver 3D kort, en gang imellem

Anmeld

6. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kaufie skriver:

Var I så på Lindholm Høje forrige weekend? Stort vikingemarked - men William var mest interesseret i muldvarpeskuddene mellem teltene....

Vi har kun været på Lindholm Høje 1 gang. I år har vi 'kun' prioriteret sjælland og norge.

Jeg ved ikke om vi skal på lindholm høje igen, for vi har for mange invitationer i forhold til tid...  desværre!!!

Men muldvarpeskud ER også spændende

Anmeld

6. juli 2009

Mathilde

Min hobby er vores maine coon katte Vi opdrætter racen og jeg synes det er spændende at se hvad det kommer ud af det.
Jeg tror ikke rigtig jeg har andre hobbies, men opdræt fylder også en del og det tager tid....

Knus Mathilde, der elsker sine katte

Anmeld

6. juli 2009

sbs78

Min hobby er ja selvfølgelig min famillie men ellers går jeg på jagt. Nyder at komme ud og opleve naturer på en anden måde. Får koblet helt  når jeg er på jagt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2009

Christopher&Andreas

hej... jeg maler en del mest til børn med fødselsdato, cm, højde og navn malet på, insektnet har jeg lavet en del af også (altså sy ting på) ellers elsker jeg at hygge med blomster deko hjem til.... Ren meditation for mig hehehehe elsker det men maler nu mest til andre... det var vidst mine hobbies

Anmeld

6. juli 2009

Pige2009

Jeg dyrker sport. Spiller håndbold om vinteren og fodbold om sommeren ca 3 gange om ugen og elsker næsten al slags sport. Jeps, en rigtig sportsidiot er jeg

Knus Linda 26+2, som også har en lille sportsmand/pige i maven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.