SP-besøg gik godt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

MorDk

Masig skriver:

Hvis hun trives og er sund og rask gør det nok ikke så meget hvor stor/lille hun er... Hun er bare en fin lille nips 

Får alle den der BOEL test? Vi har ikke fået den 

I nogle kommuner er testen vidst udgået har jeg hørt... ?!

Hun trives i dén grad! ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Tulle28

Min yngste datter var 72cm og 9,4 kg, da hun var 8 mdr. Så lidt en lille fis er hun da Det var min store datter også, og hun er altså helt gennemsnitsligt idag som 3-årig.

Men hva', de kan jo ikke være nogen store brød allesammen Nyd du bare at du kan bære rundt på hende uden at få ondt i ryggen - min datter vejer 10 kg nu, og sådan en dag som idag, hvor hun har været sur og pjevset hele fra hun slog øjnene op i morges og derfor har været i bæreselen det meste af tiden, der er man altså godt kvæstet!

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

Min yngste datter var 72cm og 9,4 kg, da hun var 8 mdr. Så lidt en lille fis er hun da Det var min store datter også, og hun er altså helt gennemsnitsligt idag som 3-årig.

Men hva', de kan jo ikke være nogen store brød allesammen Nyd du bare at du kan bære rundt på hende uden at få ondt i ryggen - min datter vejer 10 kg nu, og sådan en dag som idag, hvor hun har været sur og pjevset hele fra hun slog øjnene op i morges og derfor har været i bæreselen det meste af tiden, der er man altså godt kvæstet!

Smiler... ja altså min søn var en lille BØF da han var 8 mdr. Der vejede han godt 10 kg.

Anmeld

4. juni 2013

LSM

MorDk skriver:

Idag havde vi SP og hun udførte BOEL-testen som prinsessen klarede til UG  Hun blev rost til skyerne og mor her blev selvfølgelig MEGET stolt  Rigtig dejligt besøg. Har bare den sødeste SP!

Prinsessen er nu 67 cm. & vejer 7,7 kg.

Er hun ik lidt lille? Eller? Hvor stor er din 8 mdr. baby?

Min søn var 74cm og 11,7 kg da han var lige knap 9 måneder, men han er også en ordentlig basse og langt over gennemsnittet trods han lå på gennemsnittet da han blev født

Men babyer er jo forskellige og så længe hun trives er det jo super

Anmeld

4. juni 2013

Masig

MorDk skriver:

I nogle kommuner er testen vidst udgået har jeg hørt... ?!

Hun trives i dén grad! ♥

Nå ok, for jeg har da ikke hørt om den...

jamen så er hun nok lige som hun skal være 

Anmeld

4. juni 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Idag havde vi SP og hun udførte BOEL-testen som prinsessen klarede til UG  Hun blev rost til skyerne og mor her blev selvfølgelig MEGET stolt  Rigtig dejligt besøg. Har bare den sødeste SP!

Prinsessen er nu 67 cm. & vejer 7,7 kg.

Er hun ik lidt lille? Eller? Hvor stor er din 8 mdr. baby?

Ih hvor skønt altså, vi glæder og også til næste uge hvor det er vores tur til prøven! 

Min pige er 71 cm & vejer 8.2.... Så i forhold til min pige er hun ikke så stor, og jeg syntes overhovedet ikke min pige er tyk eller buttet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.