SP-besøg gik godt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
15 svar
5 synes godt om
4. juni 2013

MorDk

Idag havde vi SP og hun udførte BOEL-testen som prinsessen klarede til UG  Hun blev rost til skyerne og mor her blev selvfølgelig MEGET stolt  Rigtig dejligt besøg. Har bare den sødeste SP!

Prinsessen er nu 67 cm. & vejer 7,7 kg.

Er hun ik lidt lille? Eller? Hvor stor er din 8 mdr. baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Idag havde vi SP og hun udførte BOEL-testen som prinsessen klarede til UG  Hun blev rost til skyerne og mor her blev selvfølgelig MEGET stolt  Rigtig dejligt besøg. Har bare den sødeste SP!

Da Anemone var 3 mdr målte hun 62 og vejede 6 kg. Men vi startede også ud med 53 cm og 4050g.

Hvor meget har hun taget på??

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

2babygirls skriver:

Da Anemone var 3 mdr målte hun 62 og vejede 6 kg. Men vi startede også ud med 53 cm og 4050g.

Hvor meget har hun taget på??

Hun har taget 3,8 kg. på siden fødslen???

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

Min søn veje 7,3 kg. da han var 4 mdr.  Han var en rigtig Basse!!

Anmeld

4. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Jeg synes bestemt ikke hun er lille Min datter bliver 1 år i næste uge, hun er 70 cm og vejer 8 kg

Anmeld

4. juni 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Hun har taget 3,8 kg. på siden fødslen???

Min store pige var 73,7 cm og vejede 7520 g. Er du selv lav ??

Anmeld

4. juni 2013

Louise H.

Isabella var 70 cm og vejede 9,1 kg, ved 8 mdrs besøg. Fik at vide at det var meget gennemsnitligt

Anmeld

4. juni 2013

DianaRJS

den ældste jeg har som er født for tidligt vejede kun 6 og var 64 cm til den tid, men igen han var også lille fra start...

Den Yngste vejede også knap 8kg på det tidspunkt og var 67 lang så tror altså det er meget normalt

MEN når det så er sagt har vi en storebror på 119cm (4,10år) og en lillebror på (117 3,4år) så de er begge steget til vejrs, og måske lillebror lidt for meget haha

Anmeld

4. juni 2013

christina92

MorDk skriver:

Tiger er 8½ mdr. og er 7940g og 72 cm. Men hun har altid været lang og tynd

Anmeld

4. juni 2013

Masig

MorDk skriver:

Hvis hun trives og er sund og rask gør det nok ikke så meget hvor stor/lille hun er... Hun er bare en fin lille nips 

Får alle den der BOEL test? Vi har ikke fået den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.