nyt fra dum igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

Stumpen

mariamiss6 skriver:

Som det ser ud pt bor børnene jo ved Benjamin, og ser ikke sin mor ret meget. såp jeg synes egentlig også det er lidt skammeligt at hun får en  baby mere, når hun ikke magter de 6 hun har i forvejen.

Det er heller ikke Benjamin der er far til den lille ny.

Nu kender jeg hende ikke og har ikke fulgt vildt meget med i dum, men sidder med de samme tanker og tænkt det samme og Christina fra "årgang 0"

Fair nok at nogle vælger at sige at mine børn er nød til at bo hos deres far, for jeg magter ikke alle, men jeg ville godt nok som barn føle mig tilsidesat når mor så får nye børn med en anden mand... Sådan føler børn nok ikke, men mon ikke de en dag kommer til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

MorDk

Det var Benjamin, der ville have Nynne, selv om jeg ikke var sikker på, at jeg magtede det, fortalte Camilla for et år siden efter fødslen af Nynne, som er nummer seks i børneflokken. Og hun fik ret.

Min lille Nynne sys det er fedt at få af vide/læse npr hun bliver stor?

Anmeld

4. juni 2013

DianaRJS

pussekat skriver:

Camilla Petersen fra De unge mødre venter barn nr. 7 med sin nye kæreste... Ude og Hjemme ønsker hende tillykke
Læs mere her: http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-mo edre/2013/05/22-Camilla-venter-barn-nummer-syv.asp x

tillykke med baby i mave

må desværre også indrømme jeg heller ikke synes der er så meget tillykke i det

har fulgt hende på fb, og eftersom hvad hun skriver har hun desværre ikke rigtig styr på sit liv, eller sig selv

MEN når det så er sagt er det jo self også hendes egen beslutning, så tillykke til hende alligevel

Anmeld

4. juni 2013

jydeinden

jeg kan ikke se det hurraaaa over det hvis det virkeligt ER tilfældet at moderen nærmest har valgt sine andre børn fra. det er ikke okay i min optik.

Anmeld

4. juni 2013

Papillon

Jeg kender ikke meget til lige præcis hende, I omtaler, men er det af religiøs overbevisning, lyst eller bare uvidenhed i forhold til prævention, at de har så mange børn?

Og hvordan dælen kan nogle mennesker være SÅ fertile!?

Anmeld

4. juni 2013

jydeinden

Charliepar skriver:

Jeg kender ikke meget til lige præcis hende, I omtaler, men er det af religiøs overbevisning, lyst eller bare uvidenhed i forhold til prævention, at de har så mange børn?

Og hvordan dælen kan nogle mennesker være SÅ fertile!?

så vidt jeg husker var det hendes lyst til at få børn den gang der smittede af.. hun ville have et lige antal børn, og så kom der vist en smutter, og så var de "nødtil" at få et barn mere.. og ja så kørte rumlen jo

Anmeld

4. juni 2013

DianaRJS

så vidt jeg husker var det hendes lyst til at få børn den gang der smittede af.. hun ville have et lige antal børn, og så kom der vist en smutter, og så var de "nødtil" at få et barn mere.. og ja så kørte rumlen jo

se sådan har jeg det altså også lidt.... eller vil sige...

har 2 drenge nu, og vi besluttede vi bare gerne ville ha en mere, men så var der sku tvillinger

JEG har dog altid sagt jeg gerne ville have 4 børn, men kæresten ville kun have 3 for ellers kunne han jo ikke køre rundt i sin smarte bil  skal siges han er mekaniker/bilsælger, så tror nok den kommer lidt deraf

Anmeld

4. juni 2013

helle85

mariamiss6 skriver:

Som det ser ud pt bor børnene jo ved Benjamin, og ser ikke sin mor ret meget. såp jeg synes egentlig også det er lidt skammeligt at hun får en  baby mere, når hun ikke magter de 6 hun har i forvejen.

Det er heller ikke Benjamin der er far til den lille ny.

vil give dig ret i det du skrive. hvis man ikke magter dem man har, burde man ikke få flere, før man magter dem man har, og især nå det drejer sig om så mange børn.

Anmeld

4. juni 2013

pussekat

hejsa
ja jeg gjor også sådan her da jeg læse det pahaaa tro min mand han være løb hjemfra for mange år siden med alle de børn

Anmeld

4. juni 2013

kriknu

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om hende, og kan bestemt ikke se noget hurra over det.

Min eneste tanke er ... "åh nej, nu bliver hun igen nødt til at få et barn mere så det går op og ikke er ulige antal."

Jeg synes det virker så forkert at hun får et nyt barn når hun i forvejen ikke ser de andre ret meget, og ikke kunne magte det sidst. jeg kan slet ikke sætte mig ind i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.