nyt fra dum igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
22 svar
67 synes godt om
4. juni 2013

pussekat

Camilla Petersen fra De unge mødre venter barn nr. 7 med sin nye kæreste... Ude og Hjemme ønsker hende tillykke
Læs mere her: http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-mo edre/2013/05/22-Camilla-venter-barn-nummer-syv.asp x

tillykke med baby i mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

malliebooh

pussekat skriver:

Camilla Petersen fra De unge mødre venter barn nr. 7 med sin nye kæreste... Ude og Hjemme ønsker hende tillykke
Læs mere her: http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-mo edre/2013/05/22-Camilla-venter-barn-nummer-syv.asp x

tillykke med baby i mave

Hold da op, hun er da helt sikkert en af de kvinder der bidrager med en god portion børn til verden.. Tillykke til hende 

Anmeld

4. juni 2013

Mum33

Må indrømme, at jeg nok ikke synes der er så meget tillykke i det. Synes det begynder at være lidt sygeligt med alle de børn, og mon ikke ungerne heller ville have lidt mere tid med mor end flere søskende  Just my point of view ...

Anmeld

4. juni 2013

baby012

Tillykke !!  

Anmeld

4. juni 2013

baby012

l.b. skriver:

Må indrømme, at jeg nok ikke synes der er så meget tillykke i det. Synes det begynder at være lidt sygeligt med alle de børn, og mon ikke ungerne heller ville have lidt mere tid med mor end flere søskende  Just my point of view ...

Det kunne jo også være børnene var glade for deres store søskende flok  

Anmeld

4. juni 2013

Mum33

baby012 skriver:

Det kunne jo også være børnene var glade for deres store søskende flok  

Det tror jeg de er - men de er allerede MANGE, så tvivler på at de fortrækker en mere fremfor tid med mor. Men hendes valg  

Anmeld

4. juni 2013

Kamilla-m

Jeg synes hun skulle starte med at se de børn hun allerede har..

Anmeld

4. juni 2013

92louise

Det er gået hen og blivet en sport for hende. :-) 

Anmeld

4. juni 2013

mariamiss6

Som det ser ud pt bor børnene jo ved Benjamin, og ser ikke sin mor ret meget. såp jeg synes egentlig også det er lidt skammeligt at hun får en  baby mere, når hun ikke magter de 6 hun har i forvejen.

Det er heller ikke Benjamin der er far til den lille ny.

Anmeld

4. juni 2013

mariamiss6

Som det ser ud pt bor børnene jo ved Benjamin, og ser ikke sin mor ret meget. såp jeg synes egentlig også det er lidt skammeligt at hun får en  baby mere, når hun ikke magter de 6 hun har i forvejen.

Det er heller ikke Benjamin der er far til den lille ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.