Har du haft en god matematiklærer i gymnasiet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juni 2013

Mumto3

Hej alle sammen, jeg har fået nyt job og skal starte som matematiklærer i gymnasiet efter sommerferien. Til det søger jeg lidt inspiration, og det er sådan at der er fri adgang til alle lærers undervisning. Så hvis nogle har haft  en god matematiklærer ville jeg blive rigtig glad Så kunne jeg nemlig se hvad vedkommende laver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Maja88

Mumto3 skriver:

Hej alle sammen, jeg har fået nyt job og skal starte som matematiklærer i gymnasiet efter sommerferien. Til det søger jeg lidt inspiration, og det er sådan at der er fri adgang til alle lærers undervisning. Så hvis nogle har haft  en god matematiklærer ville jeg blive rigtig glad Så kunne jeg nemlig se hvad vedkommende laver.

kan desværre ikke hjælpe.. for min var skod.. men have en fantastisk en i 10..

og tillykke med jobbt

Anmeld

4. juni 2013

Liviana

Mumto3 skriver:

Ja, det havde jeg. Vibeke Svaneborg på Århus Katedralskole. Jeg ved dog ikke, om hun er der længere...

Anmeld

4. juni 2013

Mumto3

Liviana skriver:

Ja, det havde jeg. Vibeke Svaneborg på Århus Katedralskole. Jeg ved dog ikke, om hun er der længere...

Tusind tak! Det chekker jeg op på. 

Anmeld

4. juni 2013

LRJ

Ja på Htx i kolding, men ved han er gået på pension for 3 år siden ( han er den eneste matematik lærer der har prøvet at lave opgave spec. til mig da dem i lærebøgerne var for lette )

Anmeld

4. juni 2013

Mumto3

Mumto3 skriver:

Tusind tak! Det chekker jeg op på. 

Hun er der endnu :-) jeg har lige fundet hendes læreplaner.

Anmeld

4. juni 2013

Mumto3

LRJ skriver:

Ja på Htx i kolding, men ved han er gået på pension for 3 år siden ( han er den eneste matematik lærer der har prøvet at lave opgave spec. til mig da dem i lærebøgerne var for lette )

Det er vist det man kalder for diffentierer undervisning  Medsærlige opgaver til den enkelte elev.

Anmeld

4. juni 2013

malliebooh

Mumto3 skriver:

Jeg gik i kort tid på HF på Aabenraa Statsskole.. Min matematiklærer der hed Kasper Steensgaard .. For første gang i mit liv fattede jeg rent faktisk matematik og det tog mig ingen tid at lære nyt fordi at han simpelthen var så god til at forklare og tog sig god tid til eleverne.

Anmeld

4. juni 2013

LRJ

Mumto3 skriver:

Det er vist det man kalder for diffentierer undervisning  Medsærlige opgaver til den enkelte elev.

Nemlig, de andre steder jeg har gået på gym har jeg fungeret som "hjælpelærer" i matematik, da de ikke kunne udfordre mig nok

Anmeld

4. juni 2013

Mumto3

malliebooh skriver:

Jeg gik i kort tid på HF på Aabenraa Statsskole.. Min matematiklærer der hed Kasper Steensgaard .. For første gang i mit liv fattede jeg rent faktisk matematik og det tog mig ingen tid at lære nyt fordi at han simpelthen var så god til at forklare og tog sig god tid til eleverne.

Tusind tak! Jeg ved ikke om jeg haradgangtil HF-lærernes planer, men jeg chekker det lige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.