Anonym skriver:
Har behov for jeres HJÆLP , har købt noget nattøj på nettet. Da det kommer frem er elastikket i bukserne slap meget slap . Bukserne er ubrugelige. Sælger vil tage retur , men ikke overføre penge før hun har modtaget pakken. Men er det fair ??
vil jo gerne have mine penge inden , ligesom jeg Overførte til hende inden hun sendte. HJÆLP PIGER ...
Tjaaa det er meget forskelligt. nu er det jo privat køb, og efter min mening skal man aldrig lave privat køb med konto overførelse uden at man kan klare at mistet pengene.
Jeg ved ikke hvor du har købt det gennem, hvis det f.eks. er ts kan du lave en debat mellem dig og sælger hvor du f.eks. tilbyder at sælger overfører halvdelen af portoen.
Men ellers kan du ikke andet end at stole på sælger og sende retur og håbe på at få pengene tilbage, sælger tager jo også en chance med dig hvis hun sender pengene men aldrig modtager tøjet.
Så skal du huske ikke at sende med b-post, men sende med forsikret, ellers hæfter du alligevel for tabet i posten. så ærligt synes jeg du skal vurdere om det er besværet værd for noget nattøj
Anmeld