Vedr køb af tøj på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
20 svar
2 synes godt om
4. juni 2013

Anonym trådstarter

Har behov for jeres HJÆLP , har købt noget nattøj på nettet. Da det kommer frem er elastikket i bukserne slap meget slap . Bukserne er ubrugelige. Sælger vil tage retur , men ikke overføre penge før hun har modtaget pakken. Men er det fair ??

vil jo gerne have mine penge inden , ligesom jeg Overførte til hende inden hun sendte. HJÆLP PIGER ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Nemesis

jeg ville sende med sørge for en kvitttering således at du kan bevise du har sendt det. Bare så hun ikke lige pludselig står og siger..jeg har ikke fået det retur så vil ikke overføre.

Tror den koster 16 kr sådan en kvit, så de kommer selvfølgelig også an på hvor meget du har betalt for tøjet.

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

jeg ville sende med sørge for en kvitttering således at du kan bevise du har sendt det. Bare så hun ikke lige pludselig står og siger..jeg har ikke fået det retur så vil ikke overføre.

Tror den koster 16 kr sådan en kvit, så de kommer selvfølgelig også an på hvor meget du har betalt for tøjet.

Ja det kunne jeg selvfølgelig problemet er bare , hvem skal dække for det ( det er selvfølgelig mig ) og har købt inkl Porto . Så hvis jeg skal betale Porto retur samt kvittering . Så mister jeg jo en del, hvis hun så også trækker Porto fra det beløb jeg betalte . Kan du følge mig ?

Anmeld

4. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Kan det ikke betale sig at sætte nyt elastik i bukserne?

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Dut-ugle skriver:

Kan det ikke betale sig at sætte nyt elastik i bukserne?

?? Det kræver man kan det.

Anmeld

4. juni 2013

banana3

Anonym skriver:

Har behov for jeres HJÆLP , har købt noget nattøj på nettet. Da det kommer frem er elastikket i bukserne slap meget slap . Bukserne er ubrugelige. Sælger vil tage retur , men ikke overføre penge før hun har modtaget pakken. Men er det fair ??

vil jo gerne have mine penge inden , ligesom jeg Overførte til hende inden hun sendte. HJÆLP PIGER ... 

Er det privat handel? Eller over en hjemmeside ?

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Er det privat handel? Eller over en hjemmeside ?

Privat, brugt

Anmeld

4. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Anonym skriver:

?? Det kræver man kan det.

Hmm det er selvfølgelig rigtigt :-)

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Dut-ugle skriver:

Hmm det er selvfølgelig rigtigt :-)

Hi hi. Det jo lige det.

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Tjaaa det er meget forskelligt. nu er det jo privat køb, og efter min mening skal man aldrig lave privat køb med konto overførelse uden at man kan klare at mistet pengene.

Jeg ved ikke hvor du har købt det gennem, hvis det f.eks. er ts kan du lave en debat mellem dig og sælger hvor du f.eks. tilbyder at sælger overfører halvdelen af portoen.
Men ellers kan du ikke andet end at stole på sælger og sende retur og håbe på at få pengene tilbage, sælger tager jo også en chance med dig hvis hun sender pengene men aldrig modtager tøjet.

Så skal du huske ikke at sende med b-post, men sende med forsikret, ellers hæfter du alligevel for tabet i posten. så ærligt synes jeg du skal vurdere om det er besværet værd for noget nattøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.