Vis mig din tatovering ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

Mini us

LSM skriver:

Den er godt nok også flot
Hvad har du måtte give indtil videre, hvis man må spørge?

Mange tak er oså meget glad for den indtil videre har jeg givet 5500 og den er rimelig stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

LSM

Mini us skriver:

Mange tak er oså meget glad for den indtil videre har jeg givet 5500 og den er rimelig stor

Ja men virkelig fed, kan sgu godt forstå du er glad for den! , men puuuuha det er mange penge, og den er vel ikke færdig endnu?
Er det din første tatovering? Vil vildt gerne selv have en stor en op ad siden der, men synes også det er et stort projekt at starte ud med

Anmeld

4. juni 2013

Mini us

LSM skriver:

Ja men virkelig fed, kan sgu godt forstå du er glad for den! , men puuuuha det er mange penge, og den er vel ikke færdig endnu?
Er det din første tatovering? Vil vildt gerne selv have en stor en op ad siden der, men synes også det er et stort projekt at starte ud med

Nej nej har en del mangler kun lidt skygger på den så regner med at det koster 1000 kr max.. det er et rigtig fedt sted at have en tattoo men det gør ONDT

Anmeld

4. juni 2013

Mini us

Endnu en 

Anmeld

4. juni 2013

LSM

Mini us skriver:

Nej nej har en del mangler kun lidt skygger på den så regner med at det koster 1000 kr max.. det er et rigtig fedt sted at have en tattoo men det gør ONDT

Åh nu må du da ikke skræmme mig
Har egentlig før tænkt jeg ikke ville have tatoveringer, men synes bare at det er så flot at have en stor en der, men det er så det eneste jeg kunne forestille mig at have, men ja ved sgu ikke om jeg tør begive mig ud i sådan stort projekt som tattoo jomfru

Anmeld

4. juni 2013

Mini us

LSM skriver:

Åh nu må du da ikke skræmme mig
Har egentlig før tænkt jeg ikke ville have tatoveringer, men synes bare at det er så flot at have en stor en der, men det er så det eneste jeg kunne forestille mig at have, men ja ved sgu ikke om jeg tør begive mig ud i sådan stort projekt som tattoo jomfru

Du kan bruge Emla creme det bedøver

Anmeld

4. juni 2013

Mini us

Endnu en

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Lillesøsters navn skal stå nedenunder

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Lillesøsters navn skal stå nedenunder

Ved ikke lige hvorfor det vender på hovedet

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

Skorpionens tegn på håndleddet og 10 stjerner på skulder/ryg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.