Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja .. Jeg skal jo ha en tatovering , og nok en ned af siden når jeg har tabt de sidste 3 kilo , så vis mig gerne jeres tatoveringer .. Også selvom det ikke er ned af siden
Ved der sikkert er 1000 tråde om det , men der er vel nok kommet nye til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja .. Jeg skal jo ha en tatovering , og nok en ned af siden når jeg har tabt de sidste 3 kilo , så vis mig gerne jeres tatoveringer .. Også selvom det ikke er ned af siden Ved der sikkert er 1000 tråde om det , men der er vel nok kommet nye til
Her er min Helt nylavet på det nederste billede, derfor den er lidt rød.
morethanperfect skriver: Ja .. Jeg skal jo ha en tatovering , og nok en ned af siden når jeg har tabt de sidste 3 kilo , så vis mig gerne jeres tatoveringer .. Også selvom det ikke er ned af siden Ved der sikkert er 1000 tråde om det , men der er vel nok kommet nye til
jeg har af mit mellemnavn vi har efter min bedstefar der døde på min fødselsdag i 2001, og så har jeg med mine drenges navn og fødselsdags dato
emmagirl skriver: Her er min Helt nylavet på det nederste billede, derfor den er lidt rød.
Vildt flot !! Er det noget du selv har fundet på ?
MiichellaMalou skriver: Her er min. Dog ikke færdig endnu mangler skygger i
Her er min. Dog ikke færdig endnu mangler skygger i
Det er lige sådan noget jeg har tænkt på .. ! Det er rigtig flot ..
Hvad har du givet for det indtil videre ?
DianaRJS skriver: jeg har af mit mellemnavn vi har efter min bedstefar der døde på min fødselsdag i 2001, og så har jeg med mine drenges navn og fødselsdags dato
De er også rigtig fine ..Det var egentlig også meningen jeg ville ha skrevet drengenes navne og dato , men syns bare der er så mange der har det ..
Her er mine Kys munden er på ballen og armen er langt fra færdig
morethanperfect skriver: Vildt flot !! Er det noget du selv har fundet på ?
Tak, er også helt vildt glad for den
Det er en min søster har tegnet til mig. Queen of Hearts Der er egentlig ikke en dybere mening med den, men den betyder rigtig meget fordi det er en hun har tegnet til mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128