Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eliza skriver: Malthe havde mellemørebetændelse 6 gange inden for 4 mdr. Først da jeg skiftede læge fik vi målt det og han kurve var os helt flad. vi blev sendt til ørelæge med henblik på dræn (pga alle de mellemørebetændelse så han ingen grund til at måle igen måneden efter) dog klokkede ørelægen i det, så han lavede præcis det samme som egen læge havde gjort ugen inden og sendte os hjem med beskeden om at komme igen måneden efter. hvis han havde ondt (som han nu havde haft mere eller mindre konstant i 7 mdr) måtte vi give panodil. Efter 3 uger måtte jeg dog ringe igen Fordi han havde så ondt og jeg ikke går ind for overforbrug Af panodil til hverken børn eller voksne. Damen siger "jamen han skal jo ik ha ondt. Så må i få en akut tid" Ind kom vi og 2 dage senere blev der lagt dræn jeg har en SÅ meget gladere dreng. Som nu også taler meget mere
Malthe havde mellemørebetændelse 6 gange inden for 4 mdr. Først da jeg skiftede læge fik vi målt det og han kurve var os helt flad.
vi blev sendt til ørelæge med henblik på dræn (pga alle de mellemørebetændelse så han ingen grund til at måle igen måneden efter)
dog klokkede ørelægen i det, så han lavede præcis det samme som egen læge havde gjort ugen inden og sendte os hjem med beskeden om at komme igen måneden efter.
hvis han havde ondt (som han nu havde haft mere eller mindre konstant i 7 mdr) måtte vi give panodil.
Efter 3 uger måtte jeg dog ringe igen Fordi han havde så ondt og jeg ikke går ind for overforbrug Af panodil til hverken børn eller voksne.
Damen siger "jamen han skal jo ik ha ondt. Så må i få en akut tid"
Ind kom vi og 2 dage senere blev der lagt dræn
jeg har en SÅ meget gladere dreng. Som nu også taler meget mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128