Er jeg helt forkert på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

AlberteSophie

VIPpigen skriver:

Øhh, kom svineren bare ud af den blå luft?? Mystisk

Nej, du er ikke sippet, hvorfor skal han møde dine børn når han sviner dig til. Ikke tale om.

De kan komme igen når de kan snakke ordentligt, eller din søster fortæller hvorfor hun pludselig trækker sig

Helt helt enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Min søster og jeg, har været utrolig tætte de sidste tre år, været bedste veninder og hun har været meget i børnenes liv,. Nu har hun fundet en kæreste, vi skrev lidt frem og tilbage i sjov, pludselig fik jeg svineren.... Og slettede ham fra facebook... 

Min søster har valgt ikke St komme her siden det skete... Skal lige siges at jeg ikke svinede ham til.... 

Nu  vil hun gerne (bag min ryg) ha at han skal møde mine børn... Altså låne dem ved mine forældre, når jeg ik ved det og tage dem med til ham..... 

Med jeg sippet hvis jeg synes det  IKKE er i orden... Hun ved vi blev pisse uvenner, hun ved han svinede mig til og hun ved jeg ikke vil ha hun bare tager ungerne med derop.... 

Alligevel har hun prøvet... 

er jeg sippet ?

Blod er tykkere end vand... tro mig... det kan ikke betale sig at være sure på hinanden. Hvad med at prøve at række hånden ud? (lige meget hvem der er skyld i hvad).

Jeg vil til gengæld sige at det er meget underligt at hendes kæreste vil mødes med dine børn, bag din ryg... jeg ville helt klart være meget obs på det. Men igen så er det ikke værd at familien er uvenner...
Tro mig, jeg har KUN min mor tilbage af en ellers stor familie, fordi folk er bitter og sure.

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg forstår overhovedet ikke, hvordan en mand kan komme imellem jer søstre! Var min søsters kæreste sur på mig eller omvendt, ja så ville det ikke gå ud over vores forhold. Havde det været min kæreste som havde svinet min søster til, så havde han fået det lige tilbage i hovedet når han så mig. Det vil jeg slet ikke finde mig i og ved min søster har det lige sådan.

Hvis i/ han skal være sur, så må han bide i det sure æble og acceptere at du er søster og opføre sig ordentligt. Personligt ville jeg kontakte min søster fortælle min side af sagen og evt. snakke med kæresten for at få glattet ud - om ikke andet så for jeres søster -forhold.

Og nej det er ikke ok at din søster tager børnene nogle steder hen som du ikke godkender, men forstår da godt hvis hun savner dem når hun har været en del af deres liv.

Synes i skal snakke om det, istedet for at blive endnu mere uvenner og evt. også lade det gå ud over børnene.

/Fenja

Forstår det heller ikke rigtigt.... Havde heller ik regnet med det ville ende med det her.... 

men når hun får en kæreste, flytter hun nærmest ind på dag 1 og så kotter hun ril de fleste, og så lever de der.... der er ik rigtig plads til andet..... 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Aha... Så må din søster ligge kortene på bordet, og sige i var sammen om det, og det var en joke...

lige meget hvad, kan hun ikke bare tage dine børn, fordi de skal møde hendes nye kæreste. De kan komme tilbage når de er blevet gode, og ærlige... Og finder noget humor

Er ærlig talt lidt skuffet over at det er mig der tager skraldet alene.... 

Anmeld

3. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Er ærlig talt lidt skuffet over at det er mig der tager skraldet alene.... 

Forstår jeg godt... Syntes du skal kontakte hende, og spørge hvorfor hun ikke har fortalt sandheden, om at hun "sad bag dig" da du skrev det... Hun var indforstået med det... Og det var en joke... 

Syntes hun skal hoppe ned af sin høje hest hvertfald. Øv hvor skuffende

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Forstår jeg godt... Syntes du skal kontakte hende, og spørge hvorfor hun ikke har fortalt sandheden, om at hun "sad bag dig" da du skrev det... Hun var indforstået med det... Og det var en joke... 

Syntes hun skal hoppe ned af sin høje hest hvertfald. Øv hvor skuffende

Det er rigtig skuffende..... 

Men må indrømme at jeg næsten ik magter at konfrontere Hende.... Og har det lidt sådan at hvis hun virkelig kan sove om natten efter det her, så ved jeg ik om jeg gider rode i det.... 

Anmeld

3. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Det er rigtig skuffende..... 

Men må indrømme at jeg næsten ik magter at konfrontere Hende.... Og har det lidt sådan at hvis hun virkelig kan sove om natten efter det her, så ved jeg ik om jeg gider rode i det.... 

Forstår dig godt... Så må han desværre være mere værd end dig. Øv

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Forstår dig godt... Så må han desværre være mere værd end dig. Øv

Åbenbart...Vi duer rigtig godt når hun er single, kommer hun og spiser, får vasket tøj osv... Når hun så får en kæreste, så er vi langt nede på prioriterings listen,...

Anmeld

3. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Åbenbart...Vi duer rigtig godt når hun er single, kommer hun og spiser, får vasket tøj osv... Når hun så får en kæreste, så er vi langt nede på prioriterings listen,...

Øv. Hun er en af dem... Kender godt typen, og syntes det er rigtig syndt. Forstår godt der skal være plads til kærligheden, men man må ikke glemme sin familie. Familie er dem som aldrig (burde) svigter...

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Øv. Hun er en af dem... Kender godt typen, og syntes det er rigtig syndt. Forstår godt der skal være plads til kærligheden, men man må ikke glemme sin familie. Familie er dem som aldrig (burde) svigter...

Ja det er svært at forstå.... Eftersom hfærgerne ville ha lavet søskende tattoo.....

og efter de sidste 2 år, hvor vi har været igennem mange ting sammen.... 

Ødet eneste rigtig gode er at børnene ikke spørger så meget som sidste gang hun havde en kæreste... (Der troede de hun var død)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.