Anonym skriver:
Min søster og jeg, har været utrolig tætte de sidste tre år, været bedste veninder og hun har været meget i børnenes liv,. Nu har hun fundet en kæreste, vi skrev lidt frem og tilbage i sjov, pludselig fik jeg svineren.... Og slettede ham fra facebook...
Min søster har valgt ikke St komme her siden det skete... Skal lige siges at jeg ikke svinede ham til....
Nu vil hun gerne (bag min ryg) ha at han skal møde mine børn... Altså låne dem ved mine forældre, når jeg ik ved det og tage dem med til ham.....
Med jeg sippet hvis jeg synes det IKKE er i orden... Hun ved vi blev pisse uvenner, hun ved han svinede mig til og hun ved jeg ikke vil ha hun bare tager ungerne med derop....
Alligevel har hun prøvet...
er jeg sippet ?
Blod er tykkere end vand... tro mig... det kan ikke betale sig at være sure på hinanden. Hvad med at prøve at række hånden ud? (lige meget hvem der er skyld i hvad).
Jeg vil til gengæld sige at det er meget underligt at hendes kæreste vil mødes med dine børn, bag din ryg... jeg ville helt klart være meget obs på det. Men igen så er det ikke værd at familien er uvenner...
Tro mig, jeg har KUN min mor tilbage af en ellers stor familie, fordi folk er bitter og sure.
Anmeld