Er jeg helt forkert på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
20 svar
8 synes godt om
3. juni 2013

Anonym trådstarter

Min søster og jeg, har været utrolig tætte de sidste tre år, været bedste veninder og hun har været meget i børnenes liv,. Nu har hun fundet en kæreste, vi skrev lidt frem og tilbage i sjov, pludselig fik jeg svineren.... Og slettede ham fra facebook... 

Min søster har valgt ikke St komme her siden det skete... Skal lige siges at jeg ikke svinede ham til.... 

Nu  vil hun gerne (bag min ryg) ha at han skal møde mine børn... Altså låne dem ved mine forældre, når jeg ik ved det og tage dem med til ham..... 

Med jeg sippet hvis jeg synes det  IKKE er i orden... Hun ved vi blev pisse uvenner, hun ved han svinede mig til og hun ved jeg ikke vil ha hun bare tager ungerne med derop.... 

Alligevel har hun prøvet... 

er jeg sippet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Leonora

Jeg har også en stor konflikt med min søster fortiden.
Og lidt af det minder om det du fortæller.

Jeg vil meget gerne fortælle dig om det - men skriv en pb til mig

Jeg forstår godt du er stødt. Og ja jeg synes det er helt ok du holder dine børn til dig selv.
Hvis han kan lide dine børn og vil være sammen med dem så må han også opføre sig ordenligt over for dig
Det må være spillets regler

Knus fra mig

Anmeld

3. juni 2013

baby012

Hvorfor vil hun dog det ??!! :s

synes på ingen måde du er sippet .. 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Hvorfor vil hun dog det ??!! :s

synes på ingen måde du er sippet .. 

Ved det ikke... 

Har absolut ingen anelse, men kan da umiddelbart tro det er derfor hun prøver når de er ved mine forældre... Fordi hun kender mit svar... 

Anmeld

3. juni 2013

VIPpigen

Øhh, kom svineren bare ud af den blå luft?? Mystisk

Nej, du er ikke sippet, hvorfor skal han møde dine børn når han sviner dig til. Ikke tale om.

De kan komme igen når de kan snakke ordentligt, eller din søster fortæller hvorfor hun pludselig trækker sig

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Øhh, kom svineren bare ud af den blå luft?? Mystisk

Nej, du er ikke sippet, hvorfor skal han møde dine børn når han sviner dig til. Ikke tale om.

De kan komme igen når de kan snakke ordentligt, eller din søster fortæller hvorfor hun pludselig trækker sig

Blå luft og blå luft.... 

Hun havde sat sig i et forhold, men det ville han ikke.. Så skrev han at ham hun var kæreste med var det hele værd ... 

Så var jeg sammen med min søster og vi blev enige om at det kunne være sjovt hvis jeg kommentere statusen med at 'han må da være grim, siden vi ik har set ham endnu'

Og det var skrevet i det rene sjov... Intet andet. Og vi var enige om det mig og min søster... Så fatter minus Af hans reaktion.. 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Og det skal siges at vi havde skrevet sammen flere dage i forvejen i samme dur.... 

Anmeld

3. juni 2013

2721

Ingen skulle tage mit barn/børn med nogen steder uden at have aftalt det med mig.
Så nej, synes ikke du er sippet!

Anmeld

3. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Min søster og jeg, har været utrolig tætte de sidste tre år, været bedste veninder og hun har været meget i børnenes liv,. Nu har hun fundet en kæreste, vi skrev lidt frem og tilbage i sjov, pludselig fik jeg svineren.... Og slettede ham fra facebook... 

Min søster har valgt ikke St komme her siden det skete... Skal lige siges at jeg ikke svinede ham til.... 

Nu  vil hun gerne (bag min ryg) ha at han skal møde mine børn... Altså låne dem ved mine forældre, når jeg ik ved det og tage dem med til ham..... 

Med jeg sippet hvis jeg synes det  IKKE er i orden... Hun ved vi blev pisse uvenner, hun ved han svinede mig til og hun ved jeg ikke vil ha hun bare tager ungerne med derop.... 

Alligevel har hun prøvet... 

er jeg sippet ?

Jeg forstår overhovedet ikke, hvordan en mand kan komme imellem jer søstre! Var min søsters kæreste sur på mig eller omvendt, ja så ville det ikke gå ud over vores forhold. Havde det været min kæreste som havde svinet min søster til, så havde han fået det lige tilbage i hovedet når han så mig. Det vil jeg slet ikke finde mig i og ved min søster har det lige sådan.

Hvis i/ han skal være sur, så må han bide i det sure æble og acceptere at du er søster og opføre sig ordentligt. Personligt ville jeg kontakte min søster fortælle min side af sagen og evt. snakke med kæresten for at få glattet ud - om ikke andet så for jeres søster -forhold.

Og nej det er ikke ok at din søster tager børnene nogle steder hen som du ikke godkender, men forstår da godt hvis hun savner dem når hun har været en del af deres liv.

Synes i skal snakke om det, istedet for at blive endnu mere uvenner og evt. også lade det gå ud over børnene.

/Fenja

Anmeld

3. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Blå luft og blå luft.... 

Hun havde sat sig i et forhold, men det ville han ikke.. Så skrev han at ham hun var kæreste med var det hele værd ... 

Så var jeg sammen med min søster og vi blev enige om at det kunne være sjovt hvis jeg kommentere statusen med at 'han må da være grim, siden vi ik har set ham endnu'

Og det var skrevet i det rene sjov... Intet andet. Og vi var enige om det mig og min søster... Så fatter minus Af hans reaktion.. 

Aha... Så må din søster ligge kortene på bordet, og sige i var sammen om det, og det var en joke...

lige meget hvad, kan hun ikke bare tage dine børn, fordi de skal møde hendes nye kæreste. De kan komme tilbage når de er blevet gode, og ærlige... Og finder noget humor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.