Behøver man at skrive ønsker i dåbsinvitation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

lycly

FrkZier skriver:

AARGH det ku du jo godt have sagt noget før - har netop forseglet ALLE invitationerne, havde da ikke overvejet ønskeliste

Haha jamen som du kan læse dig til så behøves det heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

lycly

Muhmi skriver:

Vi sendte ikke ønsker med... Synes altså at det virker sådan "gi' mig, gi' mig" agtigt.. Men det er jo bare min mening heheh

Jeg har det på samme måde, vidste bare ikke om folk ville forvente at der var ønskeseddel med Er ikke så skrap i det der skik og brug

Anmeld

3. juni 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Haha jamen som du kan læse dig til så behøves det heller ikke

de må spørge om den og så må de få den på mail - så har jeg også lidt længere til at overveje hvad vi/han ønsker sig

Anmeld

3. juni 2013

esioul

LuLy skriver:

Ja, behøver man det? Jeg skal til at sende invitationer ud nu her snart, men aner ikke hvad vi skal skrive af ønsker og kan ikke overskue at finde på noget. Så vil egentlig helst undgå at skrive ønsker på! Kan man det?

Jeg ville skrive ønsker på

Anmeld

3. juni 2013

Lotus86

Jeg ville heller aldrig skrive ønsker på, synes det virker lidt for forvent.

Anmeld

3. juni 2013

Putomanen

Hm, jeg er nok lidt modsat jer andre. Jeg har ikke selv børn, men til mit bryllup sendte jeg ønskeliste sammen med invitationen.
Jeg bliver selv irriteret over at skulle ringe, for at få ønskerne. Der er jo ikke nogen der dukker op uden gave.
Men jeg kan også godt forstå, hvis der er nogen, der føler det som "giv mig giv mig".
Jeg synes i skal gøre, hvad i føler mest for

Anmeld

4. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Nej det behøver du ikke.

Nogle vælger at lave en online liste, som folk kan få tilsendt ved forspørgelse. Og ellers synes jeg folk normalt er ret gode til selv at finde på gode dåbsgaver. 

Vi skrev ikke ønsker i, og fik mange gode ting alligevel. Nogle spurgte, og andre fandt selv på. Vi fik ikke to ens ting.

Anmeld

5. juni 2013

BabyDrømme23

LuLy skriver:

Ja, behøver man det? Jeg skal til at sende invitationer ud nu her snart, men aner ikke hvad vi skal skrive af ønsker og kan ikke overskue at finde på noget. Så vil egentlig helst undgå at skrive ønsker på! Kan man det?

Ja selvfølgelig kan man det Alle ved hvad man plerer at give i gave, så det kan gesterne sagtens selv finde ud af 

Anmeld

6. juni 2013

M (:

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej det behøver du ikke.

Nogle vælger at lave en online liste, som folk kan få tilsendt ved forspørgelse. Og ellers synes jeg folk normalt er ret gode til selv at finde på gode dåbsgaver. 

Vi skrev ikke ønsker i, og fik mange gode ting alligevel. Nogle spurgte, og andre fandt selv på. Vi fik ikke to ens ting.

Det samme var tilfældet hos os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.