Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Ja, behøver man det? Jeg skal til at sende invitationer ud nu her snart, men aner ikke hvad vi skal skrive af ønsker og kan ikke overskue at finde på noget. Så vil egentlig helst undgå at skrive ønsker på! Kan man det?
Ja, behøver man det? Jeg skal til at sende invitationer ud nu her snart, men aner ikke hvad vi skal skrive af ønsker og kan ikke overskue at finde på noget. Så vil egentlig helst undgå at skrive ønsker på! Kan man det?
Ja da - folk ringer vel bare og spørg senere - så har i lidt mere tid til at finde på
Selvfølgelig. Ville aldrig selv skrive ønsker på. Ville også sige at det er mere normalt at lade være.
- Men forbered dig alligevel på at folk begynder at spørge ind til ønsker, når du har sendt dem afsted
Tranebaer skriver: Selvfølgelig. Ville aldrig selv skrive ønsker på. Ville også sige at det er mere normalt at lade være. - Men forbered dig alligevel på at folk begynder at spørge ind til ønsker, når du har sendt dem afsted
LuLy skriver:Ja, behøver man det? Jeg skal til at sende invitationer ud nu her snart, men aner ikke hvad vi skal skrive af ønsker og kan ikke overskue at finde på noget. Så vil egentlig helst undgå at skrive ønsker på! Kan man det?
AARGH det ku du jo godt have sagt noget før - har netop forseglet ALLE invitationerne, havde da ikke overvejet ønskeliste
Jeg kunne ALDRIG drømme om at sende en ønskeseddel med. Det er helt forkert i mine øjne - folk skal da bestemt ikke føle sig forpligtede til at tage gaver med.
Vi sendte ikke ønsker med... Synes altså at det virker sådan "gi' mig, gi' mig" agtigt.. Men det er jo bare min mening heheh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128