Suk alberte ska starte i dp i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
spj skriver:

Hvor er hun altså dygtig. Må jeg spørge hvor gammel hun er?

Skal selv sende min søn afsted 1. August

Ja syntes hun var så dygtig!! Hun bliver 11 mdr i morgen. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

StineW79

Frk-S skriver:

Ja det går alt for stærkt..  

Lyder da hyggeligt så havde hun en god dag?  

Ja her gik det super, hun var alene i 3 timer ca, de havde fodret ænder, leget og været ude i haven, så da jeg hentede hende og satte hende i bilen , ja så gik der 2 min så sov hun og vågnede igen 2 timer efter, så det må have været en hård dag 

Er så glad på hendes vegne!  

Alberte blev også bare lige lagt i barnevognen også sov hun. Tror bare hun syntes det var fedt med alle de andre unger hun ku lege med og kigge på. 

Hun er i en dp, hvor båden manden og konen er dp'er, så normalt er der 8 børn, men i dag var der 10 fordi de havde 2  gæste dp børn. Mega vildt altså!! Men de virker så søde! Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

LilleChelle

Lyder til det bare er gået over al forventning. 

Jeg frygter indkøringen. Har en eller anden forestillinh om at det tager mega lang tid og at han bare bliver ked af det Han kan hverken sidde, kravle eller gå endnu Og han skal starte d. 16 i vuggestue. 

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

LinLin skriver:

(Her har det været hårdest for moderen begge gange )

Syntes slet im det var slemt da thea sku starte, men der kendte jeg også hendes dp mor i forvejen. Men hun er desvære gået på pension, så hende ku vi ik få denne gang.

Og denne gang er jeg bare slet ik klar, til at gi min lille baby fra mig. Men hun er jo bare mega sej og klar! Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

LilleChelle skriver:

Lyder til det bare er gået over al forventning. 

Jeg frygter indkøringen. Har en eller anden forestillinh om at det tager mega lang tid og at han bare bliver ked af det Han kan hverken sidde, kravle eller gå endnu Og han skal starte d. 16 i vuggestue. 

Jeg er sikker på at det nok ska gå fint! Tit så ka de bare lige en helt masse mere, når der er andre små unger de ska følge med!! Og pludselig ka han bare det hele! 

Thea sagde i går, at når alberte havde været i dp i dag, så ku hun nok gå. Var lige nød til at fortælle hende at det ska hun jo først til at lære. Men siden hun har sovet sin middagslur, har hun bare rejst sig op af alt og hevet blomster ned fra vores lave vindueskarm. Og det er altså nyt for hende. Bølle vh stine

Anmeld

3. juni 2013

LilleChelle

StineW79 skriver:

Jeg er sikker på at det nok ska gå fint! Tit så ka de bare lige en helt masse mere, når der er andre små unger de ska følge med!! Og pludselig ka han bare det hele! 

Thea sagde i går, at når alberte havde været i dp i dag, så ku hun nok gå. Var lige nød til at fortælle hende at det ska hun jo først til at lære. Men siden hun har sovet sin middagslur, har hun bare rejst sig op af alt og hevet blomster ned fra vores lave vindueskarm. Og det er altså nyt for hende. Bølle vh stine

Hold da op :p Sikke en udvikling allerede. Og meget sødt af Thea  

Ja, selvfølgelig skal det nok gå De er jo uddannet til at passe på vores små pus <3 

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

LilleChelle skriver:

Hold da op :p Sikke en udvikling allerede. Og meget sødt af Thea  

Ja, selvfølgelig skal det nok gå De er jo uddannet til at passe på vores små pus <3 

Altså hun har ku rejse sig op af ting i en uges tid nu, men har ik gjort det så meget. Også i dag er hun bare gået helt amok, med at stå op!! 

Det er vildt så hurtigt det pludseligt går, med de små!! Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

EnSødMor

StineW79 skriver:

Alberte blev også bare lige lagt i barnevognen også sov hun. Tror bare hun syntes det var fedt med alle de andre unger hun ku lege med og kigge på. 

Hun er i en dp, hvor båden manden og konen er dp'er, så normalt er der 8 børn, men i dag var der 10 fordi de havde 2  gæste dp børn. Mega vildt altså!! Men de virker så søde! Vh stine

Hold da op, ja så er der sket en del  

Vores Dp, har kun to børn lige nu, min pige og en anden pige, der kommer så en pige mere til september, men de bliver kn 3 i alt, men de mødes så med en anden dagplejer et par gange om ugen, så det er fint nok  

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

Frk-S skriver:

Hold da op, ja så er der sket en del  

Vores Dp, har kun to børn lige nu, min pige og en anden pige, der kommer så en pige mere til september, men de bliver kn 3 i alt, men de mødes så med en anden dagplejer et par gange om ugen, så det er fint nok  

Ja syntes faktisk også at det var lidt vildt de sku ha 2 gæstebørn, nu hvor de starter nyt barn op, men det gik bare perfekt! De har kæmpe lege område og stor have så et er rigtig lækkert! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.