Suk alberte ska starte i dp i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
28 svar
8 synes godt om
2. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i morgen rammer den virkelige verden alberte, når hun ska starte i dp. Jeg håber og trorvpå at hun bare tager det hele i stiv arm, og at det bliver være for mig, end det gør for hende!! 

Vil såmænd ik noget med indlæget, bare lige ynke lidt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Elling <3<3

StineW79 skriver:

Ja i morgen rammer den virkelige verden alberte, når hun ska starte i dp. Jeg håber og trorvpå at hun bare tager det hele i stiv arm, og at det bliver være for mig, end det gør for hende!! 

Krydser fingre for at dagen går godt
Både for mor og datter

Anmeld

3. juni 2013

EnSødMor

StineW79 skriver:

Min pige starter også idag... Desværre ... 

Anmeld

3. juni 2013

Moma

Det skal nok gå over al forventning - men puh hvor kan jeg godt huske den følelse.

Nyd nu lige de timer lidt, du når at få for dig selv, inden du skal begynde på arbejde.

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

Elling <3<3 skriver:

Krydser fingre for at dagen går godt
Både for mor og datter

Tusind tak for 

Det gik over alt forventning. Var der den første 1 1/2 time, hvor hun fik formiddags mad, også fuldte hun ellers bare efter de andre unger. Så blev enig om at jeg ku gå lidt. Så hentede jeg hende efter hun havde spist frokost! Min store dygtige pige vh stine

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

Frk-S skriver:

Min pige starter også idag... Desværre ... 

Det er simpelhen så vildt hurtigt at de små, bliver store! Jeg ku også sagtens ha brugt 6 mrd mere! 

Alberte var bare mega sej, så jeg prøvede at smutte et par timer, også hentede jeg hende da hun havde spist frokost. 

Håber i har haft en god første dag også!? Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

Moma skriver:

Det skal nok gå over al forventning - men puh hvor kan jeg godt huske den følelse.

Nyd nu lige de timer lidt, du når at få for dig selv, inden du skal begynde på arbejde.

Det er sjovt, for med min den store var jeg bare klar til at hun sku starte i dp, men denne gang ku jeg sagtens ha brugt 6 mdr mere!! 

Ja nu får jeg da tid til at få ordnet en masse praktiske ting, skrive ansøgninger. Og tror også at jeg ska ha en helt alene dag sammen med thea snart, hvor vi ska lave stor pige ting!! Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

FrkZier

StineW79 skriver:

jeg er sikker på at både mor og alberte nok skal klare det til UG med kryds og bolle

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

FrkZier skriver:

jeg er sikker på at både mor og alberte nok skal klare det til UG med kryds og bolle

Vi er lige kommet hjem deromme fra, og alberte var bare total sej. Jeg gik efter 1 1/2 time og hentede hende så igen efter frokost. Gik med telefonen i hånden hele tiden, hvis de nu sku ringe. Men hun havde bare hygget, så det er dejligt! Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

FrkZier

StineW79 skriver:

Vi er lige kommet hjem deromme fra, og alberte var bare total sej. Jeg gik efter 1 1/2 time og hentede hende så igen efter frokost. Gik med telefonen i hånden hele tiden, hvis de nu sku ringe. Men hun havde bare hygget, så det er dejligt! Vh stine

eej hvor fedt, sej pige

og hvordan klarede mor det så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.