Kan det godt passe?? (Lidt klamme detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Kløver

Britt88 skriver:

Jeg klager heller ikke da vi gerne vil se om vi kan lave en nr 2 uden hjælp

Vi ventede mens da jeg naturligt blev gravid efter en HSU med min søn, vi havde ikke travlt med nr 2 men tænkte at de kunne tage tid og derfor bare lod det ske hvis det skulle ske, min søn var 5-6 mdr da jeg blev gravid igen og er 14 mdr mellem vores og er nu igang med behandling for at få nr 3 (har ikke naturlige ægløsninger pga pco)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

LilleChelle

pastry26 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! Men mon ikke du gør det? 

jo, mon ikke ?  
Men ja, nogle gange ville jeg da ønske den snart ville komme  

Anmeld

2. juni 2013

charlottekri

pastry26 skriver:

Hihi, hvis jeg var dig så nød jeg det i fulde drag!! 

Det gør jeg skam også  Men undrer mig bare lidt når jeg nu tager p-piller (har været oppe og svede et par gange og taget et par tests, heldigvis negative )

Anmeld

2. juni 2013

AnneMaria

jeg foedte midt i oktober og fik min mens sidst i november samme aar... saa det var rimelig hurtig

Anmeld

3. juni 2013

Clisolka

pastry26 skriver:

..at jeg har fået min mens?? Min søn er kun knap 3 mdr og jeg fuldammer!! det er for sygt at min krop er klar til at lave en ny baby igen allerede! Var lige på toilet og der var frisk blod i mit trusseindlæg. Ikke meget overhovedet og slet ikke som ved min normale mens før fødsel.. Blodet ligner to friske dråber blandet med vand - altså ikke mørk brunlig blod som jeg plejet at have. 

Må se om der kommer mere, det håber jeg ikke! Har ikke behov for at bløde igen, nød lige pausen minus graviditeten 

Hvor lang tid gik der før i fik mens efter fødsel???

Jeg satte min mens i gang med p-piller da min datter var 9 mrd. - jeg ville godt have haft min mens et par gange inden jeg skulle tilbage på arbejdet efter barsel 

Anmeld

3. juni 2013

christina92

..at jeg har fået min mens?? Min søn er kun knap 3 mdr og jeg fuldammer!! det er for sygt at min krop er klar til at lave en ny baby igen allerede! Var lige på toilet og der var frisk blod i mit trusseindlæg. Ikke meget overhovedet og slet ikke som ved min normale mens før fødsel.. Blodet ligner to friske dråber blandet med vand - altså ikke mørk brunlig blod som jeg plejet at have. 

Må se om der kommer mere, det håber jeg ikke! Har ikke behov for at bløde igen, nød lige pausen minus graviditeten 

Der gik næsten 4 uger før jeg ikke længere blødte efter fødslen og efter 5 uger kom min mens. Jeg fuldammede til hun var seks mdr.

9 uger efter fødslen fik jeg hormonspiral og her blødte jeg non stop i 2½ måned. men har så også kun blødt en lille smule "gammel" blod siden

Anmeld

3. juni 2013

Tona

pastry26 skriver:

Jeg ammer ikke og jeg fik første mens 6 uger efter fødslen med begge børnene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.