Kan det godt passe?? (Lidt klamme detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

pastry26

Britt88 skriver:

Har netop fået min 2. gang efter fødslen og min søn er 3 måneder.. Men jeg ammer så heller ikke.

så skal jeg vist ikke klage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

L&V

pastry26 skriver:

Fedt! Det er da dejligt du slipper i laaang tid! 

Ja ha det er ikke en af de mest festelige ting og ha men træls der var så langt imellem da det besværlig gjorde det hele lidt

Anmeld

2. juni 2013

pastry26

Juliekp skriver:

Jeg fik min første mens da min datter var næsten 3 måneder gammel  

Jeg fuldammede den første måned og skiftede stille og roligt over til flaske.

Åhhh neeeej!!

Anmeld

2. juni 2013

pastry26

charlottekri skriver:

Det kan sagtens være. Da jeg fik min datter blødte jeg i 5 uger efter fødslen og efter en måned kom mens... Så blev selv helt forskrækket her ved nr 2 da han er 7.5 mdr og jeg stadig ikke har set skyggen af det... Er endda stoppet med at amme og har ikke ammet fuldt ud i ca 2.5 mdr

Hihi, hvis jeg var dig så nød jeg det i fulde drag!! 

Anmeld

2. juni 2013

pastry26

Månsson skriver:

Ja ha det er ikke en af de mest festelige ting og ha men træls der var så langt imellem da det besværlig gjorde det hele lidt

Nå ja det kan jeg godt se! Dejligt at slippe men nok ikke rart at rende rundt med bind på i tide og utide hvis man ikke er sikker på hvornår den kommer!!

Anmeld

2. juni 2013

Hullabullabulla

pastry26 skriver:

så skal jeg vist ikke klage 

Jeg klager heller ikke da vi gerne vil se om vi kan lave en nr 2 uden hjælp

Anmeld

2. juni 2013

2babygirls

pastry26 skriver:

..at jeg har fået min mens?? Min søn er kun knap 3 mdr og jeg fuldammer!! det er for sygt at min krop er klar til at lave en ny baby igen allerede! Var lige på toilet og der var frisk blod i mit trusseindlæg. Ikke meget overhovedet og slet ikke som ved min normale mens før fødsel.. Blodet ligner to friske dråber blandet med vand - altså ikke mørk brunlig blod som jeg plejet at have. 

Må se om der kommer mere, det håber jeg ikke! Har ikke behov for at bløde igen, nød lige pausen minus graviditeten 

Hvor lang tid gik der før i fik mens efter fødsel???

Fuldamning stopper ikke din mens i at komme ;-)

første gang var min datter knap 4 mdr, her anden gang fik jeg også en plet på størrelse med en 5krone da hun var knap 3mdr, men der er så ikke kommet noget siden og nu er hun 4 mdr om få dage.

Anmeld

2. juni 2013

pastry26

Britt88 skriver:

Jeg klager heller ikke da vi gerne vil se om vi kan lave en nr 2 uden hjælp

Selvfølgelig, så er man jo bare glad for at man får den! Vi har også fået hjælp og vil også gerne prøve næste gang uden hjælp, men bare ikke lige nu 

Anmeld

2. juni 2013

Kløver

Jeg ammede de første 3 mdr og nåede også lige at få min første mens inden jeg stoppede med amningen, så den kom efter 2-2.5 mdr mener jeg det var

Anmeld

2. juni 2013

Juliekp

pastry26 skriver:

Åhhh neeeej!!

Det gør dog ikke så meget, den var på ingen måde kraftig og varede få dage. Min datter er 5 måneder her d. 15 og har ikke fået nr 2 mens endnu, så det er helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.