hvornår begyndte i med....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Chevro

LilleLene skriver:

sæbe i badet til de små ???

Min søn bliver 1 år om 1 uge... Og jeg bruger ikke sæbe endnu

Hvornår begyndte i ?

Min søn bliver 1 år om 9 dage - han har ikke noget i vandet når han sidder deri, men jeg vasker hans hår med en olieshampoo og kroppen i natusans babyshower, der er en lille smule parfume i - men det er fordi han sveder ekstremt!! Og det er seriøst så voldsomt at hans betræk på hovedpuden har hvide skjolder efter en dag med et par timer x 2 i bv!! Så for at han ikke lugter, er det nødvendigt :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

DianaRJS

LilleLene skriver:

okay

hvorfor startede i der

den store fordi han faktisk kunne kravle da han var 5 måneder, så han var også med i haven, og mente at når man nu satte fingerene i jorden skulle det også smages på så han lignede mere eller mindre end neger efter 5 min, så derfor røg han i en gang sæbevand

den lille kan jeg faktisk ikke huske, tror måske bare det var en vane fra den store

Anmeld

2. juni 2013

Louise H.

Da hun begyndte at få rigtig mad tror jeg så ca. 5 mdr.

Det var dog ikke hver gang på daværende tidspunkt, men kun når hun virkelig var snavset til

Siden hun begyndte at kravle (9 mdr), er der kommet sæbe i hver gang.

Anmeld

2. juni 2013

Ka+Ma=Be

LilleLene skriver:

Hvornår begyndte i ?

Min søn er snart 2 år og vi bruger stadig ikke sæbe Vi bruger nogle gange noget olie fra decubal som skummer lidt men ellers ikke. 

Anmeld

2. juni 2013

JustMe

Aldrig. Hvis håret er blevet helt ekstremt fedtet, får det en omgang shampoo, men det er sket under 10 gange indtil videre. Hun er 2 år.

Anmeld

2. juni 2013

Livsmor

Aldrig i badet, men hår(har begge langt hår 3+5 år) og etage vask med sæbe.

Anmeld

3. juni 2013

Tona

LilleLene skriver:

Hvornår begyndte i ?

Vi ventede så længe som muligt med Amanda både med sæbe i badet og hårshampoo, men vi nåede til et punkt da hun var omkring 1 år til halvanden hvor hun var så smurt ind i solcreme, sand, mad osv når hun kom fra dp at det simpelthen ikke var nok med ren vand. Dog gør jeg stadig det at jeg tilstræber at skylle med vand (brusebad) i løbet af ugen og kun bruge sæbe i weekenden hvor hun så får et karbad. Som regl bliver det dog alligevel til at et af brusebadene i løbet af ugen alligevel er med sæbe. Men man kan faktisk få en del af min varmt rindende vand alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.