hvornår begyndte i med....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Kay

LilleLene skriver:

man hvornår er det nødvandigt med shampoo

altså når håret bliver fedtet eller hvad tænker du ?

ja fedtet eller beskidt agtigt... hihi... et er pisse svært 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Masig

LilleLene skriver:

sæbe i badet til de små ???

Min søn bliver 1 år om 1 uge... Og jeg bruger ikke sæbe endnu

Hvornår begyndte i ?

Vi bruger shampoo til håret og har gjort det et par måneder (han er 10,5 mdr) og så nøjes vi med det. Vi bruger ikke sæbe oveni...  Shampooen kommer jo i vandet når han sidder i badekar...

Anmeld

2. juni 2013

L&V

Laura er 20måneder og har ret meget hår så når det er beskidt bliver hun vasket med sæbe men det er ik hver gang hun er i bad

Anmeld

2. juni 2013

LilleLene

Janni. skriver:

Silas blev 2 år i marts, det er ikke hver gang vi bruger sæbe til ham. 

okay

Anmeld

2. juni 2013

LilleLene

Masig skriver:

Vi bruger shampoo til håret og har gjort det et par måneder (han er 10,5 mdr) og så nøjes vi med det. Vi bruger ikke sæbe oveni...  Shampooen kommer jo i vandet når han sidder i badekar...

hvorfor startede du med det ?

Anmeld

2. juni 2013

LilleLene

Månsson skriver:

Laura er 20måneder og har ret meget hår så når det er beskidt bliver hun vasket med sæbe men det er ik hver gang hun er i bad

okay tak for svar

Anmeld

2. juni 2013

modesty

LilleLene skriver:

sæbe i badet til de små ???

Min søn bliver 1 år om 1 uge... Og jeg bruger ikke sæbe endnu

Hvornår begyndte i ?

Min søn er 19 mdr. og vi bruger ikke sæbe. Det er ikke nødvendigt, han bliver fint ren uden. Hans hår er blevet vasket med shampoo måske 3-4 gange når der har været snavs i vi ikke kunne få ud uden. 

Anmeld

2. juni 2013

LilleLene

modesty skriver:

Min søn er 19 mdr. og vi bruger ikke sæbe. Det er ikke nødvendigt, han bliver fint ren uden. Hans hår er blevet vasket med shampoo måske 3-4 gange når der har været snavs i vi ikke kunne få ud uden. 

okay tak for svar

Anmeld

2. juni 2013

-Sigrid-

Agnethe er 16½ måned, og hun er kun blevet vasket med shampoo tre-fire gange, og aldrig sæbe i vandet, det har aldrig været nødvendig

Anmeld

2. juni 2013

Masig

hvorfor startede du med det ?

fordi han er rimelig langhåret efterhånden og hånden skal altid lige en tur op i håret, når han har spist og er smurt ind i mad....

vil lige indskyde at det ikke er hver gang han er i bad at vi bruger shampoo. Kun hvis håret er godt snasket til med mad, sand fra dagplejens sandkasse eller lignende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.