Rigtig tøjkrise......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Det er faktisk en stor krise. Jeg går i panik hver gang Elias skal skifte tøj str. Vi har fået rigtig meget tøj og når vi har købt noget køber vi i sække.

Men der er tøj overalt, og jeg kan ikke finde ud hvad jeg skal give ham på om morgen. Min mand siger at det bare er fordi jeg har xx kromosom og han xy kromosom. For xy'et tager bare det første der er i skabet:-D

Men det er bare overalt.
Bag ved bunken med langærmet ligger der en lige så stor bunke t-shirt også en bunke med tykke trøjer.. Jeg ved ikke hvad skal gøre af alt det tøj:-(

HJÆLP!!!!!!!!

Hvis du ikke kan sortere i det dvs. vælge noget fra, så du kun har 10 dele af hver, så synes jeg du skal finde tøjet om aftenen, så du ved hvad han skal have på om morgenen. Det gør jeg herhjemme og min datter har overhovedet ikke tøj i de mængder. Men det gør det nemt og overskueligt om morgenen at det er lagt frem.

/Fenja  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Anonym8827

Oh ja, kender det

Sortere i hvad det er for en års tid.
F.eks. fleece/veluwe/Striktrøjer er jo ikke vil aktuel nu og måske slet ikke i rette størrelse til den tid

Næst er der det med str. Hvis i har f.eks. 92-98 liggende, så tag 92 og brug det først. Så har i ligesom en retningslinje at gå efter.

Sidst men ikke mindst, hvis tøjet ikke har været i brug i de sidste 6 måneder, skal det nok gives bort eller lign. f.eks. Til www.Ahelp4u.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.