Rigtig tøjkrise......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
11 svar
2 synes godt om
2. juni 2013

MyLove E

Det er faktisk en stor krise. Jeg går i panik hver gang Elias skal skifte tøj str. Vi har fået rigtig meget tøj og når vi har købt noget køber vi i sække.

Men der er tøj overalt, og jeg kan ikke finde ud hvad jeg skal give ham på om morgen. Min mand siger at det bare er fordi jeg har xx kromosom og han xy kromosom. For xy'et tager bare det første der er i skabet:-D

Men det er bare overalt.
Bag ved bunken med langærmet ligger der en lige så stor bunke t-shirt også en bunke med tykke trøjer.. Jeg ved ikke hvad skal gøre af alt det tøj:-(

HJÆLP!!!!!!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

-Sigrid-

Tauf skriver:

Det er faktisk en stor krise. Jeg går i panik hver gang Elias skal skifte tøj str. Vi har fået rigtig meget tøj og når vi har købt noget køber vi i sække.

Men der er tøj overalt, og jeg kan ikke finde ud hvad jeg skal give ham på om morgen. Min mand siger at det bare er fordi jeg har xx kromosom og han xy kromosom. For xy'et tager bare det første der er i skabet:-D

Men det er bare overalt.
Bag ved bunken med langærmet ligger der en lige så stor bunke t-shirt også en bunke med tykke trøjer.. Jeg ved ikke hvad skal gøre af alt det tøj:-(

HJÆLP!!!!!!!!

Sorter i det så du har top 7 af alt, og smid resten i en sæk og i garagen eller noget 

Anmeld

2. juni 2013

MyLove E

-Sigrid- skriver:

Sorter i det så du har top 7 af alt, og smid resten i en sæk og i garagen eller noget 

Men jeg kan ikke vælge:-D

Anmeld

2. juni 2013

gonefishing

Tauf skriver:

Men det er bare overalt.

HJÆLP!!!!!!!!

Det det er da ingen ting så skal du se min datters skab

Anmeld

2. juni 2013

MyLove E

Flodkilling skriver:

Det det er da ingen ting så skal du se min datters skab

Shit hvis du har mere end vi har??:-D:-D:-D:-D

Anmeld

2. juni 2013

-Sigrid-

Tauf skriver:

Men jeg kan ikke vælge:-D

Så få din mand eller mor til det

Anmeld

2. juni 2013

MyLove E

-Sigrid- skriver:

Så få din mand eller mor til det

Ihh ja du har nok ret..

Anmeld

2. juni 2013

gonefishing

Tauf skriver:

Shit hvis du har mere end vi har??:-D:-D:-D:-D

ohh yes, men må da indrømme at jeg har samme problem.
Nu er jeg så heldig at kende en masse dejlige kvinder som handler med tøj online, så jeg får smidt meget i hovedet som var fra en tidligere sæson.
Det er tit når min datter skifter str at halvdelen aldrig er brugt.

HELDIGVIS venter vi en pige til,,, pyha... for så er der en chance for at det bliver brugt

Anmeld

2. juni 2013

Miia90

hvis du synes det er meget, skulle du se min datters

Anmeld

2. juni 2013

MyLove E

Miia90 skriver:

hvis du synes det er meget, skulle du se min datters

Jeg syntes det er .. Kan slet ikke overskue det:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.