2. tråd - I am dead!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Nea85

Rockertand skriver:

Prøv ét af de produkter, der er lavet til at fjerne overskudsfarven, - for der er jo overskudsfarven,, der er trukket ud.
Dr. Beckmann laver i hvert fald sådan noget, for jeg har lige set det i vores lokale Rema.

Jeg skulle lige til at give samme råd. De laver nemlig nogle klude, der opsluger overskudsfarve og snavs. Jeg bruger dem, til mit lyse vasketøj, og kludene er lidt grumsede i det bagefter, så jeg tror på at de virker
Ved dog ikke om de virker, når skaden er sket.. Men det er da et forsøg værd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
AnneMaria skriver:

okay du kender ikke tilfældigvis hendes "opskrift" ?

Ikke andet end at der er meget lidt klorin i og meget vand.

Anmeld

2. juni 2013

mor88

AnneMaria skriver:

fik en ide - kunne jeg ikke gnide lidt klorin på det sorte, som er smittet af på det hvide??????

tror ikke jeg kan bytte den, der er hverken byttemærke på eller noget.. tror bare vennen har købt den et billig sted....

eej men altså? Hvad er det lige for en mand du har, når du tror at han vil flippe osv og "i am dead" overskrift over en billig og dårligt lavet bluse?? 

Anmeld

2. juni 2013

AnneMaria

mor88 skriver:

eej men altså? Hvad er det lige for en mand du har, når du tror at han vil flippe osv og "i am dead" overskrift over en billig og dårligt lavet bluse?? 

jeg elsker ham rigtig meget... men når det handler om sådan noget som det her, er han meget.... crazy ...

Anmeld

2. juni 2013

Gittemor09

jeg ville ikke sætte himmel og hav i bevægelse for en trøje....

jeg ville sige det til manden/kæresten som det var at det sorte har smittet af på det hvide.... det er jo ikke udelukket din skyld, der må jo have været noget galt med farverne i stoffet...

jeg ville på ingen måde skulle frygte min kærestes reaktion for "døde" ting... såsom møbler, lamper, tøj, sko o.s.v. for så ville han simpelthen ikke være min tid eller liv hver... og hvis jeg på forhånd vidste han var følsom overfor noget tøj kunne han sku for lov til og vaske det selv

Anmeld

2. juni 2013

mor88

AnneMaria skriver:

jeg elsker ham rigtig meget... men når det handler om sådan noget som det her, er han meget.... crazy ...

Jeg er ked af det på dine vegne at din mand er sådan. Det skulle da ikke være min kæreste, der opførte sig sådan overfor mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.