2. tråd - I am dead!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
15 svar
7 synes godt om
2. juni 2013

AnneMaria

fik en ide - kunne jeg ikke gnide lidt klorin på det sorte, som er smittet af på det hvide??????

tror ikke jeg kan bytte den, der er hverken byttemærke på eller noget.. tror bare vennen har købt den et billig sted....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

L&V

AnneMaria skriver:

fik en ide - kunne jeg ikke gnide lidt klorin på det sorte, som er smittet af på det hvide??????

tror ikke jeg kan bytte den, der er hverken byttemærke på eller noget.. tror bare vennen har købt den et billig sted....

Ku ik forestille mig klorin ville blive særlig pænt men altså trøjen er jo ødelags så prøv da..

Anmeld

2. juni 2013

AnneMaria

Månsson skriver:

Ku ik forestille mig klorin ville blive særlig pænt men altså trøjen er jo ødelags så prøv da..

jeg forestille mig også at det måske bare bliver gråt istedet for sort...

Anmeld

2. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Min mor er fantastisk dygtig til at lave en klorin blanding som rent faktisk virker. Når jeg selv skal gøre det smadrer jeg tøjet.

Det jeg vil frem til er at med det rette håndelag kan det lade sig gøre. Held og lykke.

Anmeld

2. juni 2013

AnneMaria

RGN skriver:

Min mor er fantastisk dygtig til at lave en klorin blanding som rent faktisk virker. Når jeg selv skal gøre det smadrer jeg tøjet.

Det jeg vil frem til er at med det rette håndelag kan det lade sig gøre. Held og lykke.

okay du kender ikke tilfældigvis hendes "opskrift" ?

Anmeld

2. juni 2013

Nemesis

altså du kan jo ikke dyppe hele blusen i klorin...men kun det hvide..og det er jo lidt svært.

Tror heller ikke det bliver helt hvidt men mere gult i det.

Anmeld

2. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis du er nervøs for Klorinen så brug tandpasta... lyder skørt men tandpasta indeholder også blegemiddel i mindre mængder så hvis du tager lidt og opløser i noget lunkent vand og så bruger en opvaskesvamp og gnujbber forsigtigt så burde det også hjælpe... hjalp da manden havde fået noget på tøjet som vi ikke vidste hvad var men som havde misfarvet det hvide af ærmet...

Anmeld

2. juni 2013

AnneMaria

Wampires skriver:

Hvis du er nervøs for Klorinen så brug tandpasta... lyder skørt men tandpasta indeholder også blegemiddel i mindre mængder så hvis du tager lidt og opløser i noget lunkent vand og så bruger en opvaskesvamp og gnujbber forsigtigt så burde det også hjælpe... hjalp da manden havde fået noget på tøjet som vi ikke vidste hvad var men som havde misfarvet det hvide af ærmet...

det vil jeg helt sikkert prøve først... venter nervøs på at vaskemasinen stopper og jeg ber til at jeg har en maskine der kan magi, og at alle pletter er væk.... som de nok ikk er

Anmeld

2. juni 2013

Rockertand

AnneMaria skriver:

Prøv ét af de produkter, der er lavet til at fjerne overskudsfarven, - for der er jo overskudsfarven,, der er trukket ud.
Dr. Beckmann laver i hvert fald sådan noget, for jeg har lige set det i vores lokale Rema.

Anmeld

2. juni 2013

AnneMaria

Rockertand skriver:

Prøv ét af de produkter, der er lavet til at fjerne overskudsfarven, - for der er jo overskudsfarven,, der er trukket ud.
Dr. Beckmann laver i hvert fald sådan noget, for jeg har lige set det i vores lokale Rema.

Tak for dit råd - det vil jeg helt sikkert løbe ned og kigge på imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.