Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

Vi skal giftes til oktober og vores budget ligger 16000 kr.
Vi har inviteret 60 mennesker. Kjolen er lejet for 4000 og er ikke regnet med i budgettet.
Mad får vi ude fra og det løber op i 7080 lokale er 1000 og blomster får jeg billigt ved min onkel alle de dyre ting kan vi skaffe billigt da vi har mange forbindelser og sådan i familien.

det var os billigt nok tror jeg desværre bare ikke vi kan gøre det for ville ellers gerne kunne holde det under 20.000 kr men tror bare at det bliver svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ja er nysgerrig.. hvad kostede jeres bryllup? vi har indtil videre sparet 16.000 kr op. vi har endnu ikke sat dato på endnu. vi bliver omkring de 50 mennesker men vi vil bare have et enkelt bryllup ikke noget vildt overdrevet!

Vores kostede ca. 35.000.-

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Nogen der vil skrive en liste hvordan man kan holde ens budget nede på 20.000 kr? brudekjole har jeg. pynt til kage og bord og due har vi og jeg har købt sko. Fotograf og barnepige bruger vi ikke penge på!

Anmeld

2. juni 2013

Chevro

Anonym skriver:

Ja er nysgerrig.. hvad kostede jeres bryllup? vi har indtil videre sparet 16.000 kr op. vi har endnu ikke sat dato på endnu. vi bliver omkring de 50 mennesker men vi vil bare have et enkelt bryllup ikke noget vildt overdrevet!

Nu skal jeg desværre aldrig giftes! :/ Men bare da vi holdte en ganske almindelig dåb, med 40 gæster i forsamlingshus - og 3 retters middag. Lidt pynt, tøj og det vi skulle bruge - rendte op i 15.000 (-:

Og kan forestille mig, at et bryllup koster en del mere! :-) Men synes det er så smukt at blive viet <3 Folk er altid smukke og glade, uanset om de skal have 20 eller 200 gæster med - og om det koster 10 eller 100 tusinde

Men uanset hvad - så tillykke med jeres bryllupper, både dem der har været og de kommende <3

/ Chevro•

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Nu skal jeg desværre aldrig giftes! :/ Men bare da vi holdte en ganske almindelig dåb, med 40 gæster i forsamlingshus - og 3 retters middag. Lidt pynt, tøj og det vi skulle bruge - rendte op i 15.000 (-:

Og kan forestille mig, at et bryllup koster en del mere! :-) Men synes det er så smukt at blive viet <3 Folk er altid smukke og glade, uanset om de skal have 20 eller 200 gæster med - og om det koster 10 eller 100 tusinde

Men uanset hvad - så tillykke med jeres bryllupper, både dem der har været og de kommende <3

/ Chevro•

hvorfor skal i så ikke giftes?

Anmeld

2. juni 2013

Chevro

Anonym skriver:

hvorfor skal i så ikke giftes?

Jeg er desværre blevet senhjerneskadet, efter et frontalt sammenstød med en lastbil. Så jeg er på fleksjob, og hvis jeg en dag bliver førtidspensionist eller bliver dårligere fysisk og ikke kan arbejde så meget - så er jeg dårligere stillet som ægtefælle.

Anmeld

2. juni 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Vi blev gift den 18 maj, det render op i mellem 50-60.000. 

Vi var 60, havde festen privat pyntede selv op. Fik mad ude fra, kjolen var købt på bud til 1700 kr, så vi sparede hvor vi kunne.

MEN det render altså op, mad uden dessert er 12.000 alene så kommer dessert som vi selv lavede, vin ( som vi købte med returret), øl,vand.

Brudebuket sagde jeg at jeg havde 450, den blev fin.

Frisør sparede vi da jeg selv er frisør.

Vi fravalgte ringe da vi ikke gider gå med den.

vi korte i egen bil

søgte en fotograf på nettet, som vi gave 2500 for.

Bryllupskage lavede jeg selv.

brudepige kjole syede vi selv.

Så ja det render op

Anmeld

2. juni 2013

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

det var os billigt nok tror jeg desværre bare ikke vi kan gøre det for ville ellers gerne kunne holde det under 20.000 kr men tror bare at det bliver svært!

i kan gøre et forsøg jo.

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

i kan gøre et forsøg jo.

jeg synes det er lige meget hvor jeg sparer så bliver det ikke under 30.000 kr

Anmeld

2. juni 2013

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

jeg synes det er lige meget hvor jeg sparer så bliver det ikke under 30.000 kr

Ja så det sku ikk nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.