Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

StudPsyk

Vi regner med cirka 50.000, vi bliver et par og 50 mennesker. Og det bliver forsamlingshus og noget helstegt pattegris med tilbehør mv. Vi køber sodavand og sådan i tyskland, men vin i DK og laver en aftale om at kunne levere det overskydende tilbage.

Du kan prøve at kigge på bryllupsklar.dk, der er et planlægningsværktøj hvor du kan se hvilke ting du skal beregne penge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Frk.S

Vi er næsten lige blevet gift og vores bryllup løb også op i lidt over 100.000. 

Det var ikke fordi det var vildt og overdrevet, men vi har begge store familier, som vi gerne ville have med. Så vi var næsten 100 mennesker. Desuden ville vi ikke stå for noget selv. 

Vi havde sparet op inden og vi havde en helt perfekt dag som jeg ikke ville have byttet for noget. 

Men det kan selvfølgelig gøres for mindre. Det er jo hvad man selv ønsker man skal gå efter. 

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Ja - man skal jo begynde et sted  

Vi har en ret stor opsparing, så nu må vi se hvornår det bliver  

ja det er jo lige det vi ved heller ikke om det bliver i år eller næste år for mit vedkommende hvis det ikke bliver september bliver det ikke i år for det er jo meget rart at have lidt solskin på sin store dag.. og når vi når over i oktober bliver det nok for koldt

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Vi regner med cirka 50.000, vi bliver et par og 50 mennesker. Og det bliver forsamlingshus og noget helstegt pattegris med tilbehør mv. Vi køber sodavand og sådan i tyskland, men vin i DK og laver en aftale om at kunne levere det overskydende tilbage.

Du kan prøve at kigge på bryllupsklar.dk, der er et planlægningsværktøj hvor du kan se hvilke ting du skal beregne penge på

ja den side er jeg også på.. eller rettere det er længe siden jeg har kigget på siden så det er vel snart på tide igen

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

2. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ja er nysgerrig.. hvad kostede jeres bryllup? vi har indtil videre sparet 16.000 kr op. vi har endnu ikke sat dato på endnu. vi bliver omkring de 50 mennesker men vi vil bare have et enkelt bryllup ikke noget vildt overdrevet!

13.000kr, og det var både for min kjole med tilbehør, en tur i Tivoli og spise i grøften med venner og familie samt en aften med turpas for de "unge".

Anmeld

2. juni 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

ja det kan du have ret i. men derfor kan man jo stadig godt have et skrabet bryllup og stadig have sit livs bedste fest

Netop.

Det er jo smag og behag hvad man vil bruge penge på

Anmeld

2. juni 2013

NinaNymannMadsen

Vi skal giftes til oktober og vores budget ligger 16000 kr.
Vi har inviteret 60 mennesker. Kjolen er lejet for 4000 og er ikke regnet med i budgettet.
Mad får vi ude fra og det løber op i 7080 lokale er 1000 og blomster får jeg billigt ved min onkel alle de dyre ting kan vi skaffe billigt da vi har mange forbindelser og sådan i familien.

Anmeld

2. juni 2013

Troldemommi

Vores kom ialt til at koste lige under 30.000 og vi manglede absolut intet, vi var bare lidt kreative f.eks var det en baby.dk bruger der lavede vores bryllupskage til kun 1200 kr, min kjole kostede kun 900 inkl alt og så fik vi 20 kilo lammekød i bryllupsgave som en kogekone lavede som vi spiste og så købte vi drikkevarer hvor vi kunne få det der ikke blev drukket refunderet, min venindes kæreste tog alle billederne gratis som en ekstra gave og kørsel var bare med alm personbil.

man behøver ikke at bruge en formue for at holde den bedste fest, vores gæster snakker stadigt om vores, og nu har vi snart 2 års bryllupsdag.

Monica 27+4 

Anmeld

2. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja er nysgerrig.. hvad kostede jeres bryllup? vi har indtil videre sparet 16.000 kr op. vi har endnu ikke sat dato på endnu. vi bliver omkring de 50 mennesker men vi vil bare have et enkelt bryllup ikke noget vildt overdrevet!

Vi var også 50 og det blev ca. 100.000 ... Men det var også med tøj, fest, blomster og det hele.. Tror ikke, vi brugte noget særligt ved siden af, men man ender nok altid med at bruge nogle penge, - som man ikke lige har helt styr på..

Vores fest var flot og på en lækker location, men på ingen måde prangende. Bare skøn uden at mangle noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.