Så mistet jeg lige lysten til at leve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Vi har prøvet over 3 år på at blive gravide. Var gået 5 dage over tid. Har jeg aldrig gjort før har sagt længe til min kæreste jeg manglet støtte og trøst sys det er hårdt jeg ikke er blevet gravid 

har lige fået min mens og fortæller selvfølelig kæresten han siger bare træls vil du med i seng siger nej jeg er lidt ked af det

så siger han bare ja oka slap dog af

føler kun det er mig der vil have et barn er pisse hårdt har ikke lyst til at leve mere 

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt, står selv i det samme så kender følelsen.

Men man bliver nødtil at være stærk, især hvis man får behandling.

Det er et kæmpe nederlag at stoppe sig med hormoner og dernæst teste negativ. Så hvis det er hårdt nu, tror jeg det bliver svært for dig at klare behandling uden støtte.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Moma

Kan godt følge dig, i at det er hårdt. Vi kæmpede også lidt for nr 2 (den første var der med det samme) og skulle igennem en MA. 

Men mænd forstår det ikke på samme måde. De bliver kede af det på en anden måde. Men jeg tror ikke det er jordens undergang for dem. Tror slet ikke de kan sætte dig ind i vores følelser omkring dette. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.