Anonym skriver:
Vi har prøvet over 3 år på at blive gravide. Var gået 5 dage over tid. Har jeg aldrig gjort før har sagt længe til min kæreste jeg manglet støtte og trøst sys det er hårdt jeg ikke er blevet gravid
har lige fået min mens og fortæller selvfølelig kæresten han siger bare træls vil du med i seng siger nej jeg er lidt ked af det
så siger han bare ja oka slap dog af
føler kun det er mig der vil have et barn er pisse hårdt har ikke lyst til at leve mere
Hej, vi var 2 år om at blive gravide, og skulle til at starte i behandling, og lige inden ventede jeg på min mens og den kom ikke, og jeg er nu gravid, jeg havde sat mig for at nå nu skal vi i behandling og så tager vi den derfra

det er en utrolig svær fase i går igennem, og nogle gange kunne jeg bare have lyst til at "kvæle" min kæreste ( ikke bogstaveligt) men det er så hårdt at man ønsker noget så højt og så det ikke bare kommer, og min mand gav heller ikke mig støtte 100 hele tiden, han synes faktisk at det var pænt træls a skulle til lægen osv, og havde ikke lyst til at snakke børn hele tiden som os kvinder gør

husk på der er forskel på mænd og kvinder, og heller ikke som gravid er det blevet bedre, for han kan ikke se/føle det, og vi har snakket om det, og han synes a det er svært når man ikke kan se noget,

jeg tror først det går op for ham når maven bliver stor og den lille baby kommer

hm det jeg prøver at sige måske du skulle sænke dine forventninger til ham, og bruge dine veninder for jeg er sikker på at når den lille baby kommer skal det nok blive godt

men den er en lang og sej kamp når man ikke bliver gravid som ønsket,

ønsker jer alt held og lykke, og håber ikke i andre høns misforstår når jeg skriver "kvæle" min mand