Så mistet jeg lige lysten til at leve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
11 svar
5 synes godt om
31. maj 2013

Anonym trådstarter

Vi har prøvet over 3 år på at blive gravide. Var gået 5 dage over tid. Har jeg aldrig gjort før har sagt længe til min kæreste jeg manglet støtte og trøst sys det er hårdt jeg ikke er blevet gravid 

har lige fået min mens og fortæller selvfølelig kæresten han siger bare træls vil du med i seng siger nej jeg er lidt ked af det

så siger han bare ja oka slap dog af

føler kun det er mig der vil have et barn er pisse hårdt har ikke lyst til at leve mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Vi har prøvet over 3 år på at blive gravide. Var gået 5 dage over tid. Har jeg aldrig gjort før har sagt længe til min kæreste jeg manglet støtte og trøst sys det er hårdt jeg ikke er blevet gravid 

har lige fået min mens og fortæller selvfølelig kæresten han siger bare træls vil du med i seng siger nej jeg er lidt ked af det

føler kun det er mig der vil have et barn er pisse hårdt har ikke lyst til at leve mere 

kan godt forstå du synes det er rigtig hårdt, jeg har selv været der , vi var 3½ år om at blive gravide med barn nummer to. men da jeg begyndte at slappe af og faktisk havde opgivet projektet, belv jeg gravid og er idag i uge 28+..... 

men hvis du lige frem ikke har lyst til at leve mere, pga en skuffelse af den slags, så synes jeg bestemt heller ikke du er klar til at få børn endnu. 

sorry min udmeldning...

Anmeld

31. maj 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Stort  her fra.. Kan godt forstå du er ked af det og skuffet. Det er SÅ uretfærdigt at nogle par skal kæmpe en kamp for at få de gyldne streger.  For det snart er jeres tur!

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

kan godt forstå du synes det er rigtig hårdt, jeg har selv været der , vi var 3½ år om at blive gravide med barn nummer to. men da jeg begyndte at slappe af og faktisk havde opgivet projektet, belv jeg gravid og er idag i uge 28+..... 

men hvis du lige frem ikke har lyst til at leve mere, pga en skuffelse af den slags, så synes jeg bestemt heller ikke du er klar til at få børn endnu. 

sorry min udmeldning...

Som jeg skriver har jeg manglet støtte længe 

men tak fordi du gjord mig mere ked af det for jo jeg klar til at få børn om det så er enlig mor med donor så er jeg klar 

Anmeld

31. maj 2013

Kris89

Anonym skriver:

kender udmærket tankerne. sys ikk det er fair at sige man ikke skal have børn hvis man har de tanker.

fik engang min mens og var mut - mandens kommentar var bare - åh nej skal vi nu igennem det igen...

heldigvis fik han sagt undskyld lige da han havde sagt det, men hvor følte jeg mig også bare alene om det. han er af den meget positive type der hver måned sagde - denne gang er den der..

det var den bare ikke før vi kom i behandling. eller jo, men så mistede jeg... er idag 19+

hold hovedet højt og så håber jeg snart lykken tilsmiler jer.

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Stort  her fra.. Kan godt forstå du er ked af det og skuffet. Det er SÅ uretfærdigt at nogle par skal kæmpe en kamp for at få de gyldne streger.  For det snart er jeres tur!

Tak

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

kender udmærket tankerne. sys ikk det er fair at sige man ikke skal have børn hvis man har de tanker.

fik engang min mens og var mut - mandens kommentar var bare - åh nej skal vi nu igennem det igen...

heldigvis fik han sagt undskyld lige da han havde sagt det, men hvor følte jeg mig også bare alene om det. han er af den meget positive type der hver måned sagde - denne gang er den der..

det var den bare ikke før vi kom i behandling. eller jo, men så mistede jeg... er idag 19+

hold hovedet højt og så håber jeg snart lykken tilsmiler jer.

Har du fået hjælp igen og hvordan 

Anmeld

31. maj 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Som jeg skriver har jeg manglet støtte længe 

men tak fordi du gjord mig mere ked af det for jo jeg klar til at få børn om det så er enlig mor med donor så er jeg klar 

det var ikke min menning at gøre dig mere ked af det og det var ikke at stemple dig eller noget... 

tro mig jeg ved hvor hårdt det er efter 3½ år. 

men jeg synes det er en HÅRD udmeldning at komme med , at du ikke vil leve mere... fordi så tænker jeg, hva så når du har fået børn, og så kommer nogle følser i dig, hvor du ikke vil leve mere... det er bare sådan jeg tænker. 

Jeg siger Intet om at du ikke fortjener at få børn eller andet i den dur, for jeg aner INtet om dig. 

Anmeld

31. maj 2013

Kris89

Anonym skriver:

Har du fået hjælp igen og hvordan 

vi blev gravide efter bare 5 mdr. mistede i uge 9...

blev så gravid igen 11 mdr. efter men SA.

så 1 år efter jeg mistede første gang fik vi henvisning til behandling.

Da vores første baby (hvis den havde levet) kunne være blevet 1 år kom vi i gang med behandling og det lykkedes heldigvis første gang og denne gang ser det ud til at lykkedes

Anmeld

1. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Hej, vi var 2 år om at blive gravide, og skulle til at starte i behandling, og lige inden ventede jeg på min mens og den kom ikke, og jeg er nu gravid, jeg havde sat mig for at nå nu skal vi i behandling og så tager vi den derfra det er en utrolig svær fase i går igennem, og nogle gange kunne jeg bare have lyst til at "kvæle" min kæreste ( ikke bogstaveligt) men det er så hårdt at man ønsker noget så højt og så det ikke bare kommer, og min mand gav heller ikke mig støtte 100 hele tiden, han synes faktisk at det var pænt træls a skulle til lægen osv, og havde ikke lyst til at snakke børn hele tiden som os kvinder gør husk på der er forskel på mænd og kvinder, og heller ikke som gravid er det blevet bedre, for han kan ikke se/føle det, og vi har snakket om det, og han synes a det er svært når man ikke kan se noget, jeg tror først det går op for ham når maven bliver stor og den lille baby kommer hm det jeg prøver at sige måske du skulle sænke dine forventninger til ham, og bruge dine veninder for jeg er sikker på at når den lille baby kommer skal det nok blive godt men den er en lang og sej kamp når man ikke bliver gravid som ønsket, ønsker jer alt held og lykke, og håber ikke i andre høns misforstår når jeg skriver "kvæle" min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.