ligamentsmerter eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

VIPpigen

CH2012 skriver:

Hey allesammen.

Kan ligamentsmerter godt føles som alm. menstruationssmerter/jag? Og kan de allerede komme i uge 5?

Snildt... Jeg testede 6 dage over tid, bare pga menssmerter/ligamentssmerter... Havde meget udflåd, så var sikker på mens var på vej, jeg havde jo smerterne også... Det var først da jeg havde en veninde som bankede i bordet, og sagde TEST.

Jo mens smerter og ligamentssmerter føles ens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Anonym8827

Jeg havde så mange ligamentsmerter, at jeg måtte på nattebesøg på gyno. Føltes nemlig som om de bliver revet over.

Suk når men må jo leve med det til den tid. Håber du for det bedre, eller at du er gravid

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

VIPpigen skriver:

Snildt... Jeg testede 6 dage over tid, bare pga menssmerter/ligamentssmerter... Havde meget udflåd, så var sikker på mens var på vej, jeg havde jo smerterne også... Det var først da jeg havde en veninde som bankede i bordet, og sagde TEST.

Jo mens smerter og ligamentssmerter føles ens

Okay... Altså jeg synes også jeg kan mærke okay med udflåd, men ikk vildt meget når jeg skal tørre mig... Men hvis jeg mærke efter "oppe" så syntes jeg, at der var en del i dag, da jeg gjorde det (ikk fordi det er noget jeg gør hele tiden)... 

Er godt nok spændt på i morgen... Puha... 

Anmeld

31. maj 2013

VIPpigen

CH2012 skriver:

Okay... Altså jeg synes også jeg kan mærke okay med udflåd, men ikk vildt meget når jeg skal tørre mig... Men hvis jeg mærke efter "oppe" så syntes jeg, at der var en del i dag, da jeg gjorde det (ikk fordi det er noget jeg gør hele tiden)... 

Er godt nok spændt på i morgen... Puha... 

Skal du teste i morgen??

Jeg  For der er bid ved jer så

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

Mitallerstørsteønske skriver:

Jeg havde så mange ligamentsmerter, at jeg måtte på nattebesøg på gyno. Føltes nemlig som om de bliver revet over.

Suk når men må jo leve med det til den tid. Håber du for det bedre, eller at du er gravid

Det lyder voldsomt Øv...

Ja, jeg er efterhånden godt spændt på at se om jeg virkelig er gravid imorgen, altså om jeg tester positiv i morgen   Og hvis ikk, så må jeg vente yderligere...  

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

VIPpigen skriver:

Skal du teste i morgen??

Jeg  For der er bid ved jer så

Ja, altså... Nu er jeg jo oppe på 42 dage imorgen. Og min kæreste har fri imorgen, så jeg synes det er et godt tidspunkt. Har ikk testet siden i tirsdag eftermiddag/tidlig aften, så det er nogle dage siden... Så er meget spændt på om den er positiv imorgen, og om jeg i så fald er en af dem som tester positivt sent... 

Mange tak Men er så bange for at blive skuffet. Men det er mange kvinder/mænd nok...

Anmeld

31. maj 2013

VIPpigen

CH2012 skriver:

Ja, altså... Nu er jeg jo oppe på 42 dage imorgen. Og min kæreste har fri imorgen, så jeg synes det er et godt tidspunkt. Har ikk testet siden i tirsdag eftermiddag/tidlig aften, så det er nogle dage siden... Så er meget spændt på om den er positiv imorgen, og om jeg i så fald er en af dem som tester positivt sent... 

Mange tak Men er så bange for at blive skuffet. Men det er mange kvinder/mænd nok...

Jeg var selv bange for resultatet, nok derfor jeg testede så sent. Og så var jeg selvfølgelig overbevist om at mens var på vej haha

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

CH2012 skriver:

Hey allesammen.

Kan ligamentsmerter godt føles som alm. menstruationssmerter/jag? Og kan de allerede komme i uge 5?

jeg har også haft det siden uge 6 - men som en anden også skriver, jeg venter også tvillinger, og derfor skal der jo også "laves mere plads" men krydser da fingre for at der er gevinst

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

VIPpigen skriver:

Jeg var selv bange for resultatet, nok derfor jeg testede så sent. Og så var jeg selvfølgelig overbevist om at mens var på vej haha

Ja, nemlig... Det har jeg også været helt overbevist om, men i dag har jeg alligevel været meget i tvivl... 

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

DianaRJS skriver:

jeg har også haft det siden uge 6 - men som en anden også skriver, jeg venter også tvillinger, og derfor skal der jo også "laves mere plads" men krydser da fingre for at der er gevinst

Okay... Min kæreste vil gerne have tvillinger - jeg er glad hvis bare der er ét sundt og raskt barn - og to streger imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.