ligamentsmerter eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
22 svar
2 synes godt om
31. maj 2013

CH2012

Hey allesammen.

Kan ligamentsmerter godt føles som alm. menstruationssmerter/jag? Og kan de allerede komme i uge 5?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

ønskebørn74

CH2012 skriver:

Hey allesammen.

Kan ligamentsmerter godt føles som alm. menstruationssmerter/jag? Og kan de allerede komme i uge 5?

Ja det kan de.. Det havde jeg.. Venter så tvillinger.. 

Anmeld

31. maj 2013

hekran

CH2012 skriver:

Hey allesammen.

Sådan har jeg ikke oplevet dem. Mine føles som om jeg river muskelen over. Ekstremt smertefulde. Men vi oplever jo også forskellige slags menstruationssmerter. Jeg har f.eks. ingen

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

ønskebarn74 skriver:

Ja det kan de.. Det havde jeg.. Venter så tvillinger.. 

Okay... Jeg er bare lidt forvirret nemlig... Jeg regner ikk med at være blevet gravid, men er nu på 41. dagen og stadig ingen menstruation. Har dog giga ømme bryster, men det har jeg haft alle mine cyklusser efter mini-pille stop. Jeg har været giga træt de sidste små to uger, men tænker det skyldes eksamen.

Har haft menstruationsmerter/jag siden mandag aften, og var faktisk ret sikker på at jeg ville få menstruation tirsdag. Det gjorde jeg så ikk...

Tester i morgen - men vil nødig turde håbe noget...

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

Marita skriver:

Sådan har jeg ikke oplevet dem. Mine føles som om jeg river muskelen over. Ekstremt smertefulde. Men vi oplever jo også forskellige slags menstruationssmerter. Jeg har f.eks. ingen

Okay - mine smerter er rigtig tit slemme, hvilket de også var tirsdag og onsdag. Nu har de aftaget... Og har også har jeg lidt smerter siden af lænden, men ved ikk om det har noget at sige...

Anmeld

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

CH2012 skriver:

Hey allesammen.

Jeg vil svare nej. Man kan sagtens have ondt/ubehag/murren lige i begyndelsen af graviditeten, men det er ikke ligamentsmerter.. De kommer først senere, når livmoderen får lidt tyngde, og ligamenterne deraf må strækkes/give sig lidt.

Anmeld

31. maj 2013

Minforevigt

CH2012 skriver:

Hey allesammen.

ja det kan de og det føles som mens smerter

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg vil svare nej. Man kan sagtens have ondt/ubehag/murren lige i begyndelsen af graviditeten, men det er ikke ligamentsmerter.. De kommer først senere, når livmoderen får lidt tyngde, og ligamenterne deraf må strækkes/give sig lidt.

Okay... Der er vist delte meninger, men nok også delte erfaringer... Men tak for svar

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

Minforevigt skriver:

ja det kan de og det føles som mens smerter

Okay, tak for svar

Anmeld

31. maj 2013

banana3

Marita skriver:

Sådan oplever jeg dem også!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.